Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@21:03:30 GMT

تدوین نهایی طرح ساخت 6 میلیون مسکن توسط مجلس

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۹۹۷۱

تدوین نهایی طرح ساخت 6 میلیون مسکن توسط مجلس

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح ساخت 6 میلیون مسکن طی 6 سال برای افراد فاقد مسکن در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اقبال شاکری درباره طرح ساماندهی مسکن در مجلس در توئیتر نوشت: در جلسات متعدد با وزارت مسکن و دستگاه‌های مرتبط، طرح ساخت ۶ میلیون مسکن طی ۶ سال برای افراد فاقد مسکن در کمیسیون عمران در حال تدوین نهایی ا‌ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تأمین مالی مناسب برای مشمولین، ویژگی اصلی طرح است. جزئیات طرح در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: مسکن اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: از رئیس مجلس به جهت پیگیری وضعیت ارزی کشور تشکر می‌کنم. این روزها جلسات متعددی برای افزایش تفاهم میان مجلس و دولت در راستای کاهش التهابات ارزی برگزار می‌شود.

وی افزود: از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست دارم بعد از بررسی‌های کارشناسی در حوزه ارز، نشست مشترک نمایندگان مجلس در این حوزه نیز در دستورکار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از رئیس مجلس درخواست دارم در صورت صلاحدید بعد از نشست کمیسیون اقتصادی و رؤسای برخی از کمیسیون‌های با رئیس کل بانک مرکزی و مجموعه وزارت اقتصاد و وزیر اقتصاد درباره مباحث ارزی، گزارشی در صحن مجلس در این مورد ارائه شود.

پورابراهیمی اظهار کرد: با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی که در حوزه بانک مرکزی در حال انجام است، شاهد کاهش التهابات ارزی خواهیم بود.

کد خبر 6084056 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • آغاز ساخت «شهر هنر» از تابستان امسال/ نرخ نهایی اجراهای صحنه‌ای اعلام می‌شود
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس