Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواهر رئیس کره شمالی برگزاری نشستی دیگر بین رهبران دو کشور و همچنین خلع سلاح پیونگ یانگ در مقطع فعلی را امکانپذیر ندانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ای بی سی نیوز، خواهر کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی در تازه ترین اظهار نظر سیاسی خود گفته که برگزاری یک نشست دیگر بین کره شمالی و آبمریکا بی فایده خواهد بود، مگر اینکه واشنگتن مواضع خود در مذاکرات را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم یو جونگ، خواهر رئیس کره شمالی روز جمعه در بیانیه ای که توسط رسانه رسمی این کشور منتشر شد با غیر ضروری خواندن نشست دیگر بین آمریکا و کره شمالی گفت بعید می داند در سال جاری و بعد از آن نشست دیگری بین دو کشور اتفاق بیافتد. وی همچنین در ادامه گفت که کشورش هیچ قصدی برای تهدید آمریکا ندارد.

خواهر کیم جونگ اون گفت: ما مایلیم این موضوع را مشخص کنیم که این مسئله بدان معنی نیست که خلع سلاح امکانپذیر نیست بلکه منظور ما این است که دراین بازه زمانی این مسئله ممکن نیست.

این اظهارات درحالی از سوی یکی از شخصیت های موثر کره شمالی مطرح شده که استیفن بیگن، معاون وزیر خارجه آمریکا در سفری سه روزه راهی شمال شرق آسیا شده است. وی در سفر به سئول گمانه زنی ها درباره تلاش وی برای ملاقات با مقامات کره شمالی در این سفر را رد کرد اما در عین حال از تمایل آمریکا برای گفتگو با کره شمالی خبر داد.

انتهای پیام/

 

R1036249/P/S8,87,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور آمریکا کیم جونگ اون کشور کره شمالی بیشتر بخوانید... همکاری آمریکا و ژاپن برای برخورد با کره شمالی کره شمالی به شایعات دور جدید مذاکرات با آمریکا پایان داد کره شمالی: به دیدار با ترامپ نیازی نیست

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور آمریکا کیم جونگ اون کشور کره شمالی اخبار آمریکا کیم جونگ اون اخبار کره شمالی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است

براساس گزارشات مردمی در حال حاضر اخذ نوبت سنجش سلامت برای دانش آموزان اتباع کلاس اول ابتدایی‌ و پیش دبستانی امکان‌پذیر نشده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، براساس گزارشات مردمی در حال حاضر اخذ نوبت سنجش سلامت برای دانش آموزان اتباع کلاس اول ابتدایی‌ و پیش دبستانی، حتی آن دسته اتباع دارای مدارک اقامتی کارت آمایش (کارت هوشمند)، پاسپورت اقامتی، پاسپورت خانواری و برگه سبزرنگ سرشماری امکان‌پذیر نشده است.

یکی از شروط اصلی ثبت نام کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی در مدارس، سنجش سلامت است که به منظور ارزیابی سلامت جسمانی در بدو ورود به دبستان هر ساله انجام می‌شود؛ برای این کار والدین باید به پایگاه‌‌های سنجش مراجعه کنند تا بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت دانش ‌آموز ارزیابی ‌شود.

والدین دانش آموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی می‌بایست در زمان اعلام شده توسط سازمان آموزش و پرورش به سایت ثبت نامی مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم های ثبت نامی، نوبت گیری برای سنجش را انجام دهند.

چگونه برای کلاس اولی‌ها نوبت "سنجش سلامت" بگیریم؟سنجش سلامت 75 درصد کلاس اولی‌ها؛ 31 اردیبهشت آخرین فرصتاردیبهشت آخرین فرصت سنجش سلامت کلاس اولی‌ها

 نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اول دبستان سال تحصیلی  1403 - 1404 از آبان ماه 1402 آغاز شده و تا 31 اردیبهشت ماه 1403 ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر بسیاری از خانواده‌های اتباع به علت نداشتن کدملی و سیم کارت، موفق به اخذ نوبت سنجش نشده‌اند.

براساس گزارش رنا مشخص شده است که تعداد خیلی محدودی از اتباع خارجی که با کد یکتا سیم کارت به نام شان ثبت شده است، در دی ماه و بهمن ماه ١٤ ٢ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند موفق به اخذ نوبت سنجش شده اند، اما از اسفند ماه ١٤ ٢ افرادی که با کد یکتا نیز سیم کارت به نام شان ثبت شده بود، نمیتوانستند وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شوند.

 انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد