Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:19:30 GMT

وقف جدید به نیت ساخت خانه عالم ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۰۱۰۶

وقف جدید به نیت ساخت خانه عالم ثبت شد

حسین مقتدر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: خیّر نیک‌اندیش اهل این شهرستان، یک فقره از املاک خود را به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال ، وقف خانه عالم کرد.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد اظهار کرد: این املاک هفتمین مورد وقف در سال جاری است که از سوی کریم عبدالله پوری ساکن در روستای سیدآباد از توابع مهاباد وقف شده و به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد با بیان اینکه با ثبت این وقف جدید تعداد موقوفات این شهرستان به ۵۰۷ فقره رسید، اذعان کرد: سال گذشته نیز ۱۵ مورد وقف به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان به ثبت رسید.

مقتدر با اشاره به اینکه یکی از راه‌های دفاع از موقوفات اخذ و ثبت سند مالکیت آنها است، ادامه داد: با همکاری خوب اداره ثبت اسناد و اوقاف موجب شد تا سال گذشته ۱۳۸ سند تک برگی در این شهرستان برای موقوفات اخذ و ۲۲ سند قدیمی نیز به سند تک برگی تبدیل شود.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه وقف زمین خیران و نیکوکاران احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات مبارزه با آفات در گندمزارهای منطقه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه مبارزه با افت سن گندم در ۲ مرحله انجام می شود گفت: پیش بینی میشود امسال حدود یک میلیون تن گندم از گندمزارهای استان برداشت شود که  ۱۰۰ هزارتن آن سهم مهاباد ست.

شهبازی افزود: مرحله دوم در مرحله پوره گی سن گندم است بعد از مرحله تخم ریزی ودر این مرحله بیشترین خسارت به گندم وارد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد هم گفت: در سال زراعی ۱۴۰۲ _۱۴۰۳ در شهرستان مهاباد در مجموع ۵۰ هزارو ۵۰۰ هکتار از اراضی ما به کشت غلات از جمله گندم اختصاص داده شده که ازاین میزان ۵ هزارو ۵۰۰ هکتار بصورت آبی و ۴۵ هزار هکتار بصورت دیم کشت شده است.

حقگوی اضافه کرد: پیش بینی میشود باتوجه به بارندگی‌هایی که در فروردین ماه داشتیم اگر این بارندگی ها در اردیبهشت ماه تداوم داشته باشد بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزارتن گندم در شهرستان مهاباد تولید شود.

او تصریح کرد: تاکنون بیش از 23 هزارهکتار از مزارع گندم و جو در مهاباد علیه آفت سن مادری سمپاشی شده است. 

نیمه اول خرداد ماه مبارزه با آفت سن گندم در مزارع شهرستان مهاباد پایان می یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • کشت کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان‌نور شهیدکاوه در مهاباد
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
  • ۵۰ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی‌کشاورزی مهاباد به کشت غلات اختصاص یافت
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در گندمزارهای منطقه