Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان از اجرای ۱۱ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ فرزانه رضیان در خصوص هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: عفاف و حجاب زن موضوعی است که دشمنان اسلام با تبلیغات کاذب فراوان در رسانه‌ها و فضای مجازی، مصونیت زن را با محدودیت او اشتباه گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رفتار برخی از مسلمین را با قوانین اسلام یکی دانسته‌اند و سیمای مهربان اسلام و دست نوازش قرآن و بازوی حمایت مسلمانان راستین را در دفاع از نوامیس مسلمین ندیده‌اند، گفت: دشمنان تلاش کردند این قشر وسیع و موثر جامعه بشری را به مکتب حیات‌بخش اسلام بدبین سازند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اجرای ۱۱ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در استان همدان افزود: بسیج جامعه زنان استان همدان با هدف کاهش بدحجابی و آسیب‌های حاصل از آن در سطح جامعه و در راستای نهادینه کردن پوشش مناسب برای زنان در نظر دارد در هفته عفاف و حجاب برنامه‌هایی را در سطح شهرها و روستاها برگزار کند.

وی ادامه داد: مسابقه استانی «تجربه آرامش» در قالب پیام کوتاه در آیتم ۵۹ ثانیه‌ای در تمامی پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی، حضور سه نفر از کارشناسان خواهر با موضوع عفاف و حجاب در شبکه سیمای استانی از برنامه‌های این هفته است.

رضیان همچنین به دیگر برنامه‌ها در این هفته اشاره کرد و ابراز داشت: حضور سه نفر از موفق‌های محجبه در مصاحبه تلویزیونی در شبکه استانی، تجلیل از ۴۰ مدافع سلامت محجبه در ۲۲ تیرماه با انعکاس رسانه‌ای، مسابقه طراحی پوستر و موشن‌گرافی در فضای مجازی با موضوع عفاف و حجاب در شبکه اجتماعی ایتا، فضاسازی شهری در تمامی بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری و نصب بنرها و... از دیگر برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: همچنین به مناسبت این ایام برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و صنایع دستی، اعزام گروه‌های جهادی و مشاوره‌ای به مناطق مختلف، تجلیل از زنان موفق در عرصه‌های مختلف و چادر اولی‌ها، اهداء بسته‌های عفاف و حجاب در سطح شهر و روستاها انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به هشتک‌های پیشنهادی این هفته پرداخت و گفت: هشتک عفت و غیرت، مسئولیت اجتماعی، عشق و عفت، عفت و محبت و تجربه آرامش که مورد آخر در اولویت قرار گرفته شد.

وی به ارائه روز شمار هفته عفاف و حجاب پرداخت و عنوان کرد: شنبه ۲۱ تیرماه «حیا و عفت، مقاومت فرهنگی، واقعه گوهرشاد»، یکشنبه ۲۲ تیر «حیا و عفت، تحکیم خانواده، فرهنگ فاطمی(س)»، دوشنبه ۲۳ تیر «حیا و عفت، فطرت انسانی، مطالبه جهانی»، سه شنبه ۲۴ تیر «حیا و عفت، زمینه ساز ظهور»، چهارشنبه ۲۵ تیر «حیا و عفت، امنیت اجتماعی»، پنجشنبه ۲۶ تیر «حیا و عفت، احترام به قانون، تکریم جامعه» و جمعه ۲۷ تیر «حیا و عفت، شکر عملی، تجلی بندگی» است.

رضیان با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود، گفت: تلاش شده بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عفاف و حجاب هفته عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان عفاف و حجاب استان همدان برنامه ها حیا و عفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح حجاب و عفاف در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛طرح نور همزمان با سراسر کشور در معابر و اماکن عمومی لرستان آغاز شد.
در حالی فراجا طرح نور را در حوزه حجاب و عفاف به اجرا گذاشته است که اجرای آن هم یک وظیفه قانونی بوده و هم یک مطالبه مردمی است.
این طرح در حوزه صنوف هم اجرا می‌شود.
 همچنین در اجرای طرح نور نمایشگاه ترویج عفاف و حجاب در دریاچه کیو خرم آباد برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران
  • آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"
  • حجاب معرف هویت اسلامی جامعه است
  • اجرای طرح حجاب و عفاف در لرستان
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • اجرای طرح عفاف و حجاب نور باید با روشنگری و تبیین همراه باشد
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تضمین کننده امنیت اجتماعی است
  • حجاب و عفاف ارزش آفرین و حافظ منزلت اجتماعی همگان است
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • آمادگی پلیس کردستان برای اجرای طرح نور عفاف و حجاب