Web Analytics Made Easy - Statcounter

واژگونی خودرو در اتوبان فولادشهر منجر به فوت دختر جوان ۲۰ ساله و زخمی شدن دو سرنشین دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ فرهاد کاوه آهنگران از واژگونی خودرو در اتوبان فولادشهر خبر داد و گفت: صبح امروز واژگونی خودروی سواری در اتوبان فولادشهر به مسکن مهر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش شد که سریعاً ۲ دستگاه خودروی اطفائیه و نجات از ایستگاه شماره ۲ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فولادشهر به محل حادثه اعزام شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل اقدام به تامین ایمنی جاده کرده و پس از انجام اقدامات اولیه و اطمینان از ایمنی محل حادثه سرنشینان مصدوم خودرو را به عوامل اورژانس و فرد فوت شده را نیز به عوامل انتظامی تحویل دادند .

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: متاسفانه دختر جوان ۲۰ ساله در صحنه تصادف به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و دو نفر از سرنشینان دیگر که دو دختر ۱۷ و ۲۰ ساله بودند نیز به دلیل مصدومیت به به مراکز درمانی منتقل شدند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی اصفهان مرگ مسکن مهر واژگونی خودرو فولاد شهر واژگونی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

به گزارش خبرآنلاین ،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

مهر در خبری نوشت:جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898360

دیگر خبرها

  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • واژگونی خودرو در محدوده دوراهی ولشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد