Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس که شانس اول کسب عنوان قهرمانی در نوزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر است، با سرمربی دوم خود در این فصل هنوز طعم تلخ شکست را نپذیرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی رسید تا ضمن حفظ صدرنشینی در مسابقات این فصل از لیگ برتر ایران جایگاه خود را دست نیافتنی تر از گذشته کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پرسپولیس که در فصول گذشته عادت به خلق رکوردهای مثبت داشته است در صورت قهرمانی در این فصل تبدیل به تنها تیم تاریخ لیگ برتر می شود که توانسته چهار قهرمانی متوالی کسب کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به امتیاز ۵۶ در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر رسیدند که آخرین باخت این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم رقم خورد.

تیمی که با گابریل کالدرون سرمربی پیشین خود که تا پایان هفته شانزدهم هدایت سرخپوشان را بر عهده داشت بردن را یاد گرفت و با یحیی گل محمدی به موفقیت هایش ادامه داد.

سرمربی نیم فصل دوم پرسپولیس از هفته هفدهم تاکنون به هیچ تیمی نباخته است و تنها تیمی که توانست سرخ ها را از رسیدن به سه امتیاز محروم کند استقلال تهران در دربی پایتخت بوده است.

سرخپوشان با هدایت یحیی، هشت بازی در لیگ برتر انجام داده اند که از مجموع ۲۴ امتیاز ممکن به ۲۲ امتیاز رسیده اند. آماری که نشان می دهد گل محمدی دوست ندارد تیمش در مسیر پوکر قهرمانی، بردن را فراموش کند.

یحیی بر خلاف کالدرون، عادت به تغییرات متوالی در ترکیب اصلی خود نداشت اما مصدومیت و محرومیت بازیکنانش سبب شد تا او نیز مجبور به ایجاد تغییر شود. تغییراتی که تاثیری در روند موفقیت تیمش نداشت تا سرخ ها آماده پوشیدن شنل تکراری قهرمانی خود در لیگ برتر ایران شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

کد خبر 846962 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟