Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادمان گفت:سومین جشنواره استانی قصه خوانی و قصه گویی داستان های قرآن کریم هدف ترویج سبک زندگی قرآنی انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کلام الله مجید به صورت غیر حضوری ویژه کودکان و نوجوانان در کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار می شود.

«علیرضا رادمان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سبزوار گفت: سومین جشنواره استانی قصه خوانی و قصه گویی داستان های قرآن کریم به صورت غیر حضوری ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود، این جشنواره با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کلام الله مجید گسترش آموزه های قرآنی در قالب قصه های قرآنی وتولید آثار فاخر قرآنی مرتبط طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون های مساجد سبزوار با بیان اینکه علاقمندان می توانند به انتخاب خود در هر یک از بخش های جشنواره و یا هر دو بخش (قصه خوانی و یا قصه گویی ) شرکت نمایند، افزود: در بخش قصه خوانی شرکت کنندگان می بایست تمام و یا بخش هایی از یک داستان قرآنی را از روی متن داستان خوانده و در یک فایل ۴ تا ۷ دقیقه ای ضبط و ارسال نمایند.

 

وی ادامه داد: در بخش قصه گویی هم شرکت کنندگان می بایست یک داستان قرآنی را به انتخاب خود به صورت صوتی (۴ تا ۷ دقیقه) و یا تصویری (۳ تا ۵ دقیقه ) قصه گویی و ارسال نمایند البته ارسال فایل تصویری از امتیاز بیشتری برخوردار است.

 

رادمان با اشاره به اینکه فایلهای تصویری باید با حجم پایین ارسال شود و نیاز به کیفیت تصویر بالا نیست چرا که ملاک چگونگی قصه گویی و حرکات بدن است، گفت:آخرین مهلت ارسال آثار پایان تیرماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

 

مدیر کانون های مساجد سبزوار با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۴۴۴۵۶۸۶۲-۴۴۴۵۵۲۴۵-۰۹۱۵۵۷۱۵۳۴۶ تماس حاصل نمایند همچنین شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۳۴۵۰۶۹۴۴از طریق تمامی شبکه های اجتماعی ارسال نمایند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: نردبان آسمان سبزوار خراسان رضوی جشنواره کودکان و نوجوانان قصه خوانی قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد

 پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه‌ها و صدای مراکز می‌توانند اثر خودشان را با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه، تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.

گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب