Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مصطفی کول زاده  سرپرست فرماندهی پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: ۱۲ کشته و۲۰ مصدوم نتیجه ۲۵ فقره تصادف در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

او  سرعت و سبقت غیرمجاز را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ضروری است رانندگان در مسیر‌های کوهستانی جنوب استان که دارای پیچ‌های تند بوده و دید کافی ندارند با احتیاط رانندگی کنند.

او  بیان کرد: خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت کافی برای حدود ۱۵ دقیقه پس از هر ۲ ساعت رانندگی برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی برای راننده وسیله نقلیه ضروری است تا بازگشت مسافران به شهر و دیار خود ایمن و سلامت انجام شود.

سرپرست فرماندهی پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افراد توجه داشته باشند رعایت فاصله طولی و رانندگی با سرعت مطمئنه می‌تواند از بروز بسیاری سوانح و تلفات جاده‌ای جلوگیری کند.

سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستان‌های شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستان‌های جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.

از منظر کارشناسان وجود راه‌های دو طرفه، قوس و پیچ‌های فراوان در کنار سرعت زیاد، قاچاق سوخت، انسان و کالا و رعایت نکردن قانون از مهمترین دلایل افزایش تصادفات در محور‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادفات جاده ای تصادفات رانندگی حوادث رانندگی پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: به محض اطلاع از جاری شدن سیل در شهرستان‌های استان کارکنان خدوم انتظامی به محل اعزام و ضمن تامین نظم و امنیت ترافیکی به امدادرسانی سیل زدگان شتافتند.

 وی افزود: تلاش کارکنان انتظامی به همراه سایر دستگاه‌های دخیل در موضوع امداد رسانی تا بازگشایی معابر و محور‌های مواصلاتی و حل مشکلات شهروندان ادامه دارد و کنار مردم هستیم.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان عنوان داشت: خدمت به مردم افتخار انتظامی استان است و شهروندان اطمینان داشته باشند که پلیس با تمام توان و هر لحظه برای امنیت و آرامش آنان تلاش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • پلیس: از سفر به استان های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • پلیس: از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد