Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کرونا درحالی به ۳ هزار شغل حوزه ورزش در استان مرکزی آسیب زده که مدیرکل ورزش و جوانان استان میزان این خسارت به بخش خصوصی و دولتی در حوزه ورزش استان را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، هم‌زمان با شیوع کروناویروس در سطح کشور ضررهای زیادی به بخش‌های مختلف اقتصادی وارد شد و به تبع آن بسیاری از کاسبان و فعالان اقتصادی نیز با مشکل روبه رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مشاغلی که در بحث کرونا خانه‌نشین شدند و معیشت آنها با مشکل روبه رو شده، باشگاه‌های ورزشی بوده که برخی اجاره ای بوده و حتی در ایام تعطیل مجاب به پرداخت اجاره‌بها بودند و این امر سبب بروز مشکلات مالی عدیده  برای صاحبان این مشاغل شده است.

حتی پس از بازگشایی برخی از مشاغل در دور نخست بازگشایی‌ها اماکن و باشگاه‌های ورزشی به سبب تجمع افراد و حساسیت بیشتر امکان بازگشایی نداشتند و جزو آخرین دسته از مشاغلی بودند که بازگشایی شدند که همین امر سبب خسارات بسیار سنگینی به فعالان این عرصه شد.

مشکلاتی که رفع آنها نیازمند اعطای بسته‌های حمایتی نظیر تسهیلات ارزان قیمت بانکی بوده و تحقق آن نیازمند توجه مسئولان و متولیان این حوزه و رایزنی با دستگاه‌های مختلف به ویژه بانک‌ها است.

بسیاری از مالکان باشگاه‌ها و مربیان ورزشی دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آمار خسارت وارده به حوزه ورزش استان مرکزی بر اثر کرونا اظهار داشت: باشیوع کرونا و بسته شدن سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی  بسیاری از مالکان باشگاه‌ها و مربیان ورزشی دچار مشکلات اقتصادی شده و خسارت‌های زیادی نیز متحمل شدند.

عابد حقدادی افزود: 500 میلیارد ریال خسارت ناشی از کرونا به مجموعه‌های وزرشی خصوصی و دولتی در استان مرکزی بوده، البته درمقطعی از زمان فعالیت‌های ورزشی از سرگرفته ‌شد ولی استقبال خوبی نداشتیم.

وی اضافه کرد: با شروع موج جدید و شیوع مجدد ویروس کرونا علاوه‌ براینکه استقبال نیز کمتر شده، احتمال محدودیت فعالیت مجموعه‌های ورزشی خواهیم داشت.

گزارش|شیوع ویروس کووید 19 و دردسرهای ورزشکاران / توصیه‌های خواندنی به ورزشکاران در ایام کروناییتوضیحات مجموعه ورزشی انقلاب درباره مشکل رخ داده برای سهیلا منصوریانخلیلیان: هنوز بخشنامه جدیدی برای تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دست ما نرسیده است

پرداخت تسهیلات به فعالان ورزشی آسیب دیده از کرونا

مدیرکل اداره ورزش وامور جوانان استان مرکزی تصریح کرد: درسطح وزارت ورزش پیگیری‌هایی صورت گرفته و تسهیلاتی برای جبران خسارت ناشی از کرونا به حوزه ورزش داشتیم و این فعالان آسیب دیده از کرونا در بخش ورزش استان می‌توانستند درسایت وزارت ورزش برای درخواست تسهیلات اقدام کنند.

حقدادی بیان کرد: در استان تمام خسارت‌ها برآورد و به وزارت ورزش ارسال شده، همچنین محدودیت‌هایی در استان اعمال شده و جمع بندی از مربیان، مسئولین باشگاه‌ها داشتیم که امیدواریم منابعی در اختیارت ورزش و جوانان استان قرار بگیرد که شاهد جبران این خسارت ها باشیم.

وی ادامه داد: 3 هزار شغل در حوزه ورزش در استان داریم که امیدواریم مورد حمایت جدی قرار بگیرند چراکه شیوع بیماری کرونا آسیبی جدی به حوزه ورزش و باشگاه‌داری در استان وارد کرده است.

انتهای پیام/716/ ع

R7980/P/S6,73/CT7 بیشتر بخوانید... پایگاه‌های بسیج استان گیلان به امکانات ورزشی مجهز می‌شود تعطیلی ۱۰ روزه تمامی مجموعه‌ها و فعالیت‌های ورزشی شهرداری تهران دادگر: حفاظت از ورزشکاران نیازمند در نظر گرفتن ابعاد حقوقی است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه های ورزشی جوانان استان استان مرکزی ورزش استان حوزه ورزش باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است

به گزارش خبرگزاری خبرآلاین؛ محمود قامت معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمان‌بندی پرداخت کنند.

در گزارش ورزش سه آمده است: وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی‌سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهم‌تر از همه مدیریت بهره‌ور و تداوم کار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره‌ور برسانند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898768

دیگر خبرها

  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها