Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی گفت: با توجه به شرایط بیماری ناگزیر هستیم فعالیت های اقتصادی را در کنار بیماری کرونا و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشیم .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کروناکه  به ریاست دکتر روحانی برگزار شده بود ، اظهارکرد : امروز موارد مهمی در زمینه مقابله با بیماری به تصویب رسید که در روز های آتی ابلاغ و اطلاع رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:  با توجه به شرایط بیماری ناگزیر هستیم فعالیت های اقتصادی را در کنار بیماری کرونا و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشیم که همکاری مردم در این رابطه تأثیر بسزایی دارد .

خادمی با اعلام این مطلب که برای کنترل وضعیت بیماری باید فعالیت های روزمره را در کنار کرونا انجام دهیم، تصریح کرد: همچنان تأکید بر استفاده اجباری از ماسک در اماکن عمومی، ادارات، بازارها و مراکزی از این دست وجود دارد.

او خاطر نشان  کرد: بازگشایی بازار ها و مراکز اقتصادی با رعایت دستورالعمل ها و بر اساس نظارت می باشد که در همین راستا تیم های نظارتی، فعالیت این مراکز را به منظور عمل به پروتکل های تعریف شده تحت نظر خواهند داشت .

 خادمی با بیان این نکته که برخورد قانونی با تخلفات در زمینه عدم رعایت دستورالعمل ها انجام می شود، گفت: جریمه هایی از قبیل اخطار، پلمپ، جریمه نقدی و مواردی از این دست برای برخورد با خاطیان منظور شده و در صورت مشاهده تخلف، اعمال خواهد شد .

او ضمن تأکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی، عنوان  کرد: افرادی که ابتلای آنان به بیماری محرز می شود، بدون هر گونه پنهان کاری در این رابطه و برای پیشگیری از گسترش بیماری، فاصله خود با دیگران را حفظ کرده و افرادی را که با آنها در ارتباط بوده اند، جهت انجام آزمایش مطلع سازند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد ماسک بهداشت کرونا در ایران رعایت دستورالعمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری بودن سنجش برای نوآموزان پایه اول دبستان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس آموزش‌وپرورش استثنایی کرمان  اعلام کرد: آخرین زمان سنجش نوآموزان کلاس اول ابتدایی پایان اردیبهشت  امسال اعلام  و حدود ۲۰ درصد این افراد در استان هنوز در این سنجش نکرده‌اند.

 محمود بنی‌اسد افزود: از حدود ۶۷ هزار و ۵۰۰ نوآموز پایه اول ابتدایی استان، حدود ۵۵ هزار نفر کار نوبت گیری یا سنجش را انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها این زمان را به عقب نیندازند و با وارد شدن به سامانه آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir و انجام فرایند ساده نوبت گیری، در تاریخ مشخص شده به مراکز سنجش جسمانی و آمادگی‌های تحصیلی دانش آموزان مراجعه کنند.

بنی اسد افزود: امسال سنجش نوآموزان رویکردی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته داشت به طوری که سنجشی که هرسال در تیر انجام می‌شد امسال از آذرماه انجام شد تا فرصت لازم برای توانبخشی و آموزش نوآموزان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال بعد از پایان سنجش سلامت، کار توانبخشی با حضور مربیان متخصص و آموزش یک نفر فرد موثر در خانواده به صورت تکمیلی برای دانش‌آموزان دارای محدودیت انجام می شود .

 بگفته رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان: سنجش برای نوآموزان پایه اول اجباری است اما خانواده‌ها می توانند برای سنجش فرزندان پیش دبستانی چهار و پنج ساله خود نیز اقدام کنند؛ علت آن است کودکانی که دارای بیماری‌ها، نارسایی‌ها و اختلالات جسمی هستند، طلایی ترین دوران درمان و جبران برای آن‌ها سنین یاد شده به حساب می آید.

بنی اسد با اشاره به اینکه سال‌های قبل در پایگاه‌ها از نیروهای آزاد استفاده می‌شد افزود: اکنون نیروهای متخصص مدیر مرکز، معاون مرکز، سه تا پنج آموزگار استثنایی، یک نفر گفتار درمانگر، یک نفر کار درمانگر و یک نفر مشاور در این پایگاه‌ها حضور دارند.

وی انجام سنجش عشایر را از طریق پایگاه‌های سیار اعلام کرد که با مراجعه به مناطق عشایری و روستایی کار سنجش نوآموزان عشایر را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • اجباری بودن سنجش برای نوآموزان پایه اول دبستان
  • کشف حجاب حرام شرعی و نوعی قانون‌شکنی است
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • اجرای طرح برخورد با تخلفات رانندگان در نبستن کمربند ایمنی
  • ارتش اسرائیل از وحشت دستورالعمل‌های جدید صادر کرد
  • لزوم برخورد قانونی با هنجارشکنان و ناقضان مقررات ورود زنان به ورزشگاه
  • طرح حجاب و عفاف و برخورد قانونی با هنجارگریزان آغاز شد
  • آغاز طرح حجاب و عفاف و برخورد قانونی با هنجارگریزان
  • چرا نباید از گوشی هوشمند خود در سرویس بهداشتی استفاده کنید؟