Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@13:18:21 GMT

ضبط برنامه «عصر جدید» متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۰۶۴۷

آفتاب‌‌نیوز :

 ضبط مسابقه استعدادیابی عصر جدید در حالی متوقف شد که قسمت‌های اول و دوم از دور دوم این رقابت، اوایل تیرماه و پیش از دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر استفاده اجباری از ماسک در تمام مکان‌های مسقف و عمومی ضبط شده که امشب و فردا شب ( ۲۱ و ۲۲ تیر) روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی برنامه عصر جدید، قسمت‌های سوم و چهارم از دور دوم هم، با رعایت تمام موازین بهداشتی اعمّ از ضدعفونی کردن کامل لوکیشن، حفظ فاصله فیزیکی بین تماشاگران و استفاده همگان از ماسک در تمام ساعات حضور در استودیوی برنامه و هنگام ضبط، تولید شده که هفته آینده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب، از پنجشنبه ۱۹ تیرماه تا اطلاع ثانوی، ضبط برنامه متوقف شده و استودیوی عصر جدید تعطیل است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عصر جدید عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت‌پیشه /اقدام نظامی ایران، دقیق برنامه ریزی شده بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حملات ترکیبی سپاه پاسداران به مواضع نظامی اسرائیل در سرزمین های اشغالی، همچنان محور تحلیل ها و اظهارنظرهای سیاسی است.

حشمت الله فلاحت پیشه تحلیلگر مسائل بین الملل و سیاست خارجی احتمال پایان یافتن بحران فعلی و درگیری بین ایران و اسرائیل را مطرح می کند و معتقد است؛« مقامات آمریکایی از جمله بایدن و بلینکن سعی کردند، عملا اسرائیل را به خویشتن‌داری دعودت کنند و اعلام کردند که آمریکایی‌ها وارد این جنگ نمی‌شوند. این عوامل نشان می‌دهد که ممکن است این بحران پایان گیرد.»

او با تاکید براینکه اقدام نظامی ایران دقیق برنامه ریزی شده بود، به خبرگزاری خبرآنلاین گفت,«حتما آمریکایی‌ها این را می‌دانند که اگر اسرائیل حمله کند، بلافاصله در ضد حمله موشک‌های جدید ایران شلیک خواهند شد، که به معنای یک جنگ تمام عیار است.»

مشروح گفتگو با حشمت الله فلاحت پیشه با خبرگزاری خبرآنلاین را بخوانید؛

******

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی، در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره حمله پهپادی_موشکی سپاه به اسرائیل گفت: من معتقدم آن‌چه که اتفاق افتاد، نشان دهنده نزدیک شدن به یک درگیری تمام عیار است، به‌طور مشخص اگر اسرائیلی‌ها واکنش نظامی بدهند، دو طرف وارد جنگ تمام عیار می‌شوند.

اقدام نظامی ایران دقیق برنامه ریزی شده بود

این تحلیلگر سیاسی گفت: خیلی از اتفاقات از جمله حمله به کنسولگری، حمله به داخل خاک ایران و حالا هم اقدام نظامی گسترده ایران، که اقدامی با هدف مقابله به مثل بود و برای رساندن این پیام به اسرائیل بود که در صورت شکل‌گیری جنگ فراگیر، آسیب‌پذیری آن‌ها جدی خواهد بود، برای اولین بار است که بین دو کشور ایران و اسرائیل شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: می‌دانید که اقدام نظامی ایران، بسیار دقیق برنامه‌ریزی شده بود، که اماکن نظامی اسرائیل مورد حمله قرار گیرد و اگر همراهی پدافندهای منطقه‌ای آمریکا و انگلستان نبود، حتما آسیب‌پذیری‌های اسرائیل بیشتر می‌شد. در حال حاضر همان فضای رسانه‌ای که در ایران مطرح بود، الآن در سرزمین‌های اشغالی مطرح است و بحث نوع حمله متقابلِ اسرائیل بحث اساسی سرزمین‌های اشغالی است.

نشانه های پایان بحران فعلی بین ایران و اسرائیل

این استاد دانشگاه با بیان اینکه نوع واکنش کشورهای غربی و حتی متحدان اسرائیل یک پیام جالب دارد، گفت: تقریبا همه آن‌ها به صورت یک جانبه ایران را محکوم کرده‌اند، ولی هیچ کدام از آن‌ها حتی به حق مقابله به مثل برای اسرائیل اشاره هم نکرده‌اند. این‌که هیچ‌کدام اشاره نکرده‌اند که اسرائیل مقابله به مثل کند؛ یعنی به عبارتی همگان نگران گسترش بحران هستند.

فلاحت‌پیشه با اشاره به واکنش‌آمریکایی‌ها به حملات سپاه به اسرائیل گفت: به طور مشخص مقامات آمریکایی از جمله بایدن و بلینکن سعی کردند، عملا اسرائیل را به خویشتن‌داری دعودت کنند و اعلام کردند که آمریکایی‌ها وارد این جنگ نمی‌شوند. این عوامل نشان می‌دهد که ممکن است این بحران پایان گیرد.

وی گفت: مقامات ایرانی هم رسما اعلام کردند که حمله ایران پایان یافته است. به نظر من اتفاقی که در ادامه شکل می‌گیرد، این است که برخی از مقامات رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی، که در گذشته سعی کرده بودند تنش با ایران را مدیریت کنند، فضایی را شکل می‌دهند که مانع گسترش بحران شود. افرادی مثل الی کوهن که همین حالا هم اعلام کرده که باید اسرائیل جنگ را تمام شده بداند و گسترش ندهد. نگاه آن‌ها به این موضوع است که ایرانی‌ها نشان داده‌اند که اگر جنگ فراگیر شود می‌توانند کل سرزمین‌های اشغالی را مورد هجمه قرار دهند.

ایران تمام لانچرها و موشک اندازها را دوباره مجهز کرده

وی با بیان اینکه وحشت بی سابقه‌ای در سرزمین‌های اشغالی شکل گرفت، بیان کرد: به رغم این که محل هجمه اماکن نظامی بود، می‌تواند باری بر دوش افراطیون رژیم صهیونیستی باشد برای این‌که بحران را ادامه ندهد. مشخصا هم جریان چپ در اسرائیل و هم جریانات راستی که با افراطی‌گری نتانیاهو مخالف هستند، سعی می‌کنند به گونه‌ای بحران را تمام شده نشان دهند. اگر این اتفاقات بیفتد حتی می‌تواند بر کاهش تنش در غزه اثر بگذارد، ولی من معتقدم اگر امکان لازم برای افراطیون صهیونیست آنگونه که بلافاصله سعی کردند مجوز برای اقدام جدید و مقابل را در کابینه جنگ فراهم کنند، ایجاد شود، به گونه ‎ای ناگوار یک جنگ تمام عیار شکل خواهد گرفت. دلیل آن هم این است که بلافاصله بعد از شلیک موشک‌ها، ایران تمام لانچرها و موشک اندازها را دوباره مجهز کرده و این بار دیگر جنگ به صورت مرحله‌ای بالا نمی‌رود و به صورت همزمان شکل خواهد گرفت.

اگر اسرائیل حمله کند، ایران بلافاصله در ضد حمله موشک های جدید شلیک خواهد کرد

وی افزود: به عبارتی اگر اسرائیلی‌ها اقدام نظامی انجام دهند، دیگر ایران خودش را تحت فضای رسانه‌ای قرار نمی‌دهد و بلافاصله با شروع اقدام نظامی اسرائیل، موشک‌های جدید ایران شلیک خواهند شد و معنای این جنگی تمام عیار است. دو طرف به گونه‌ای خطرناک در آستانه جنگ تمام عیار قرار گرفته‌اند و حتما آمریکایی‌ها این را می‌دانند که اگر اسرائیل حمله کند، بلافاصله در ضد حمله موشک‌های جدید ایران شلیک خواهند شد، که به معنای یک جنگ تمام عیار است.

تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل با بیان اینکه من معتقدم که می‌شد تحولات را به گونه‌ای شکل داد که به این مرحله از جنگ نرسیم، خاطر نشان کرد: توازن دیپلماسی و میدان باید دوباره باحیا شود. دیپلمات‌های ما نباید فقط به این اسم که برخی کشورهای غربی سعی کرده‌اند حمله ایران را محکوم کنند، آن‌ها را در حوزه دشمن قرار دهد. مهم این است که هیچ کدامشان سعی نکردند که مشروعیتی را برای اقدام جدید نظامی اسرائیل در نظر بگیرند. علاوه بر آن تحولات در منطقه نشان داد که این حملات از حمایت مردم کشورهای منطقه برخوردار است ولی ممکن است دولت‌های منطقه سیاست دوگانه‌ای داشته باشند. به نظرم دستور کار فعلی ایران باید جلوگیری کردن از انزوای کشور در چالش‌های نظامی یا دیپلماتیک آینده باشد.

آزمون جدی روس ها و چینی ها

این نماینده سابق مجلس، درباره واکنش‌های کشورهای عربی و روسیه به حملات پهپادی سپاه به اسرائیل گفت: من معتقدم که معنای جنگ، تلخ است ولی همین جنگ تلخ معنای خیلی از شعارها را مشخص می‌کند. در حالی که حداقل دو قدرت روز دنیا سعی کردند با خنثی کردن و انهدام پهپادها، فشار حملات به اسرائیل را کاهش دهند، ولی می‌بینیم که عملا هیچ‌کدام از قدرت‌هایی که در ایران راهبردی شناخته شده‌اند، هیچ کمکی در شرایط پیشاجنگ و جنگ به ایران نکردند و حتی به تعهدات خودشان در تحویل دادنِ تجهیزات و اماکن عمل نکردند.

فلاحت‌پیشه گفت: نوع رفتاری که ایران در جنگ اکراین داشت را با نوع رفتار روسیه در این جنگ مقایسه کنید. ایرانیان به دلیل موضوع پهپادها در اکراین هزینه‌های زیادی را متقبل شدند، اما روس‌ها هنوز هیچ یک از تجهیزاتی که در جنگ احتمالی ایران با اسرائیل به درد می‌خورد را به ایران تحویل نداده‌اند. چین هم فقط مشغول بازی‌های تجاری خودش است. متاسفانه باید این واقعیت را بپذیریم که کشوری که دچار جنگ است روز به روز تنهاتر خواهد شد. به نظر من این موضوع یک آزمون جدی، برای مناسبات خارجی ایران بود.

اگر جنگ شود از خاک ایران تا خاک خیلی از کشورهای منطقه را در برخواهد گرفت

وی با اشاره به حملات سپاه به اسرائیل از خاک ایران برای نخستین‌بار گفت: من معتقدم که بدعت‌های مختلفی در رابطه ایران و اسرائیل شکل گرفته است. بدعت‌هایی که اسرائیل‌ها در حمله به کنسولگری ایران و قبل از آن شروع کردند. کاری هم که ایران صورت داد با هدف پاسخ به تهدیدی بود که معمولا مخالفان ایران مطرح می‌کنند، مبنی بر این که ایران نگاه ابزارگرایانه‌ای به گروه‌های نیابتی و متحدان منطقه‌ای دارد. من معتقدم اگر جنگ تمام عیار شود آن وقت این جنگ از خاک ایران تا خاک خیلی ازکشورهای منطقه را در برخواهد گرفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895136

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • نگاهی به هنر لعاب کاری در رادیو صبا
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت‌پیشه /اقدام نظامی ایران، دقیق برنامه ریزی شده بود
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ روز ۲۶ فروردین باطل شد
  • ۴۰ خانه میراثی اطراف حرم شاهچراغ (ع) به اماکن فرهنگی تبدیل می‌شود