Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جمع سرخ ها این زمزمه به گوش می رسد که هافبک عراقی پرسپولیس به خاطر عدم حمایت کامل گل محمدی بابت دریافت مطالبات معوقه اش از او دلخور است

طرفداری - بعد از حضور یک نیمه ای در دیدار با شاهین، بشار رسن مقابل ماشین سازی فیکس شد و در پست هافبک هجومی به میدان رفت. او که دو هفته در بازگشت به پایتخت تاخیر داشت و به خاطر بسته بودن خطوط هوایی از مرز زمینی خود را به ایران رساند، در دیدار با پیکان و شاهین نیز عملکرد قابل قبولی داشت و در هر دو بازی وظایف خود به عنوان یک هافبک را ایفا کرد اما نمایش شب گذشته این بازیکن نشان داد که او به روزهای خوبش بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رسن در بازی مقابل ماشین سازی 90 دقیقه بازی کرد و جالب این که در نیمه دوم عملکرد بهتری از نظر بدنی و فنی نسبت به نیمه اول داشت.

اما موضوع زمانی جالب می شود که هرچه بشار رسن در ترکیب پرسپولیس بیشتر می درخشد نگرانی هواداران این تیم بابت جدایی احتمالی اش چند برابر می شود. چرا که بزرگ ترین علامت سوال این روزهای طرفداران پرسپولیس به بحث تمدید قرارداد این هافبک عراقی مربوط می شود. در همین ارتباط خبرهای موثق دریافتی از درون تیم و پچ پچ های بازیکنان نشان می دهد که بشار بابت چند موضوع از سرمربی خود دلگیر و ناراحت است که مهم ترین آن ها به عدم تلاش گل محمدی به پرداخت مطالبات او و همین طور توصیه به باشگاه برای تمدید قراردادش مربوط می شود.

این درست که یحیی گل‌محمدی بارها به‌صورت رسمی اعلام کرده برای فصل بعد به این بازیکن نیاز دارد و در همین اعلام های رسمی تاکید کرده که از باشگاه خواسته تا بشار را برای لیگ بیستم حفظ کند اما این بازیکن عراقی معتقد است این تمایل فقط در حد گفت و گو با رسانه هاست و یحیی عملا اقدامی برای حفظ او انجام نداده است. در همین ارتباط گروهی نیز با بشار هم عقیده بوده و معتقدند این صحبت های گل محمدی نیز مثل صحبت‌های دیگرش در خصوص نداشتن لیست مازاد، عدم تمایل به جدایی سیدجلال حسینی، بحث مخالفت با جدایی کریم باقری و چند مورد دیگر چندان واقعیت ندارد و این مربی هنوز برای نگه داشتن رسن به جمع‌بندی کاملی نرسیده است.

همان طور که می دانید رسولی پناه تمام امور نقل‌وانتقالاتی باشگاه را به افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی واگذار کرده و حالا خیلی‌ها از باشگاه سوال می‌کنند که چرا موضوع تمدید قراردادها انجام نمی‌شود و در این میان سکوت یحیی و البته افشین در نوع خودش جالب توجه است.

ما هم مثل یحیی گل محمدی خوب می‌دانیم که اگر واقعا قصد گل محمدی حفظ بشار رسن بود، مانند خیلی از بازیکنان تیم‌های دیگر که این روزها پرسپولیسی‌ها مشغول مذاکره با آنها هستند، با رسن هم پای میز مذاکره نشسته بودند. کما این که یحیی و پیروانی هنوز با سیدجلال حسینی هم مذاکره ای برای تمدید قرارداد نداشته اند اما تعداد زیادی از بازیکنان شاغل در لیگ مدعی اند که از طرف نزدیکان یحیی و پیروانی برای حضور در پرسپولیس پیشنهاداتی را دریافت کرده اند.
موضوع تمدید قرارداد با رسن، نداشتن لیست مازاد، بی اعتنایی به سیدجلال حسینی و البته بحث مخالفت با جدایی کریم باقری از پرسپولیس و حضورش در تیم ملی، همگی باعث شده منقدهای گل محمدی ادعا کنند تصمیمات یحیی با آنچه بیان می‌کند، متفاوت است. همین که یحیی گفت نمی گذارم سید جلال خداحافظی کند، خیلی ها بی اختیار یاد داستان های او و مهدوی کیا در دوره قبلی سرمربیگری یحیی در پرسپولیس افتادند.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا بشار رسن این روزها از سرمربی خود ناراحت باشد. چرا که او خوب می داند چه کسانی به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس، یحیی و پیروانی با بازیکنان تیم های دیگر برای حضور در پرسپولیس تماس گرفته اند و در عوض حتی یک تلاش ساده برای تمدید قرارداد با او صورت نگرفته است. شاید امروز، فردا کردن های پرسپولیس برای مذاکره با بشار رسن بی ارتباط با گرانی دلار و دستور وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس در زمینه خودداری از جذب مربی و بازیکن خارجی نباشد.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد گل محمدی بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از ایسنا، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

در همین راستا قرار بود دیروز (دوشنبه) جلسه‌ای پیرامون حضور گل‌محمدی و حل موانع حضور او در تبریز برگزار شود اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است تکلیف حضور گل‌محمدی در تراکتور تا فردا مشخص شود و مدیران این باشگاه پیگیر حل موانع هستند.

کد خبر 846704 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی