Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه بلژیکی اعلام کرد کلوب بروژ در هفته‌های آتی مهاجم ایرانی‌شان را خواهد فروخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت Voetbal24 بلژیک، مدتی قبل فیلیپه کلمنت سرمربی کلوب بروژ گفته بود که آینده مشخصی برای کاوه رضایی در تیمش متصور نیست. او در بازی تدارکاتی با تیم لوون فرصت حضور در میدان را یافت، اما  نتوانست کسی را تحت تأثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه رضایی فصل گذشته به شارلوا قرض داده شد و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. با این وجود وی شانسی برای بازی در کلوب بروژ ندارد. ایوان لکو سرمربی جدید آنتورپ که در زمان حضورش در کلوب بروژ کاوه رضایی را از شارلوا جذب کرده بود، اکنون دوباره به دنبال این مهاجم است.

آنتورپ چندین مهاجم را موردنظر دارد، اما کاوه رضایی گزینه جدی این تیم است. البته هنوز مشخص نیست کلوب بروژ برای فروش این مهاجم ایرانی که سال 2018 برای خریدش پنج میلیون یورو هزینه کرده بود چقدر پول می‌خواهد. کلوب بروژ در هفته‌های آینده می‌خواهد کاوه رضایی را بفروشد و مهاجم جدیدی را به خدمت درآورد.

هم‌پستی کاوه رضایی رقیبش در پیوستن به آنتورپ شد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کاوه رضایی بیشتر بخوانید... موافقت میلان با بازی مهاجمش برای شارلوا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاوه رضایی کاوه رضایی کاوه رضایی کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه