Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@07:43:28 GMT

مشارکت در ساخت پروژه‌های انبوه‌سازی مسکن

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۰۹۷۷

مشارکت در ساخت پروژه‌های انبوه‌سازی مسکن

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: رویکرد جدید این سازمان مشارکت در ساخت پروژه‌های انبوه‎سازی مسکن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید طرفه تابان در بیست و نهمین نشست تخصصی فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به عنوان مسئول تشکیل کارگروهی از بین کارشناسان کلانشهرها در مورد سرمایه‌گذاری، انتقال تجربیات در خصوص استفاده از معادن، ضایعات و پسماندهای ساختمانی، تراشه‌های آسفالت و تبدیل آنها به مصالح ساختمانی، تولید بتن، ترمیم آسفالت و تولیدات کف‌سازی، جدول و … در کلانشهرها و انجام معاملات بین شهرداری‌ها، تجربیات سازمان عمران شهرداری اصفهان در زمینه تولید جداول وت پرس و همچنین استفاده از ضایعات کارخانجات فولاد سازی (مواد سرباره) و پودر لاستیک به عنوان مواد اولیه و افزودنی در تولید آسفالت را بیان و مزایای استفاده از این روش‌های تولیدی را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رویکرد جدید سازمان عمران شهرداری مشارکت در ساخت پروژه‌های انبوه‌سازی مسکن با شهرداری اصفهان، ارگان‌ها و اشخاص حقیقی است که این امر موجب اجرای پروژه توسط سازمان عمران و همچنین ارزش افزوده ملک برای این سازمان خواهد شد.

در ادامه این ویدئو کنفرانس «پیمان عباسی» مدیر کل فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهر تهران دستورالعمل‌های مقابله با ویروس کرونا در کارگاه‌های عمرانی در شهرداری تهران را تشریح کرد؛ همچنین «مرجان گلی‌پور» دبیر کمیسیون فنی و عمرانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران موضوعات مرتبط با حوزه فنی و عمرانی در نشست شهرداران کلانشهرها را بیان کرد.

به گزارش ایمنا، این جلسه با ارائه تجربیات شهرداری‌های شیراز کرج، مشهد مقدس به پایان رسید.

کد خبر 433081

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان عمران شهرداري اصفهان شهر پروژه هاي عمراني آسفالت شهرداری اصفهان کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان عمران فنی و عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سبد خدمات شهرداری متنوع است و پروژه‌ها صرفاً ساختمانی نیست، گفت: سبد متنوعی از خدمات که مورد نیاز شهر است را در دستور کار داریم که اطلاع‌رسانی آن در هفته‌های آینده انجام و بسته‌های مختلفی از آن ارائه خواهد شد.

مسعود حیدری در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: مدیریت شهری برای پیشگیری و کاهش فشار مالی، همچنین برآورده کردن انتظارات شهروندان در راستای ایجاد یک زیبا شهر همیشگی، تلاش کرده است اداره تمام امور شهر را از مشارکت شهروندان و با مشورت از اقشار مختلف مردم تعریف کند.

وی افزود: بودجه شهر در ۱۴۰۳ نیز به‌طور مشارکتی تنظیم و تصویب و تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از مسیر سایر بازارهای مالی به‌ویژه مشارکت با فعالان اقتصادی بازتعریف شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نخستین هفته‌های سال جدید در این سازمان چندین فراخوان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تجاری، اداری، حمل‌ونقل و ترافیک و دیگر حوزه‌ها با عناوینی همچون پل عابر پیاده در خیابان آتشگاه واقع در منطقه ۹، هایپر شمال شرق در منطقه ۱۴ و احداث سردخانه در میدان میوه و تره‌بار اصفهان و عناوینی از این قبیل آماده و فراخوان آن اطلاع‌رسانی شده است.

حیدری ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم با مراجعه به سایت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از این فراخوان‌ها مطلع و ما را در رسیدن به اهداف مطلوب خود یاری کنند.

وی با بیان اینکه سبد خدمات متنوع است و پروژه‌ها صرفاً ساختمانی نیست، افزود: سبد متنوعی از خدمات که مورد نیاز شهر است را در دستور کار داریم که اطلاع‌رسانی آن در هفته‌های آینده استمرار خواهد داشت و بسته‌های مختلفی از آن ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از برنامه‌هایی که از قبل وجود داشته است، اما در حال حاضر به‌طور جدی تری پیگیر آن هستیم، رفع مشکلات بسیاری از پروژه‌های مشارکتی در مناطق و سازمان‌ها است که هر هفته با حضور در یک منطقه یا سازمان و شنیدن صحبت‌های سرمایه‌گذار سعی در رفع این مشکلات خواهیم داشت.

کد خبر 747111

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی