Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل گفت: در طول سال گذشته بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور و اعتبار ابلاغی به این شهرستان برای اشتغال زایی مددجویان بهزیستی این شهرستان اختصاص داده شد.

«حیدر ایمانیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت چهلمین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی گفت: در طول سال گذشته بالغ بر ۲۶​ میلیارد ریال از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور و اعتبار ابلاغی به این شهرستان برای اشتغال زایی مددجویان بهزیستی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: از مجموع اعتبار ابلاغی تاکنون بیش از یکصد نفر از توانخواهان و زنان سرپرست خانوار به بانک های شهرستان معرفی شده اند که از این تعداد بیش از ۸۰ نفر توانسته اند مدارک مورد نیاز خود را تکمیل و وام اشتغالزایی را دریافت کنند که نهایتا از مبلغ فوق تاکنون مبلغ ۲۲ میلیارد ریال جذب شده است.

 

ایمانیان با اشاره به حمایت های این اداره از جامعه هدف در زمینه پرداخت حق بیمه کارفرمایی خویش فرمایی ابراز داشت : در سال گذشته، حق بیمه خویش فرمایی ۱۳  نفر از توانخواهان و زنان سرپرست خانوار به مبلغ ۲۱۵ میلیون ریال پرداخت شده، همچنین حق بیمه کارفرمایی ۸ نفر از توانخواهان و زنان سرپرست خانوار جمعا به مبلغ ۴۴۱ میلیون ریال نیز از سوی اداره کل بهزیستی استان اصفهان پرداخت شد.

 

وی همچنین با تقدیر از مساعدت و پشتیبانی و حمایت خیرین و صاحبان صنایع شهرستان آران و بیدگل که همیشه بزرگترین حامی این اداره بوده اند، اظهار داشت: این اداره در سال ۹۸ بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و ۵ میلیارد ریال به صورت غیرنقدی و ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به صورت خدماتی، از کمک خیرین بهره مند شده است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال زایی بهزیستی آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اشتغال زایی اصفهان میلیارد ریال آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

نادر نورایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام  و گفت : خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

‌رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع محتلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید