Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار مشهور عربستانی در توییتر خود مدعی شد، فدراسیون فوتبال ایران به دنبال اعمال محرومیت یکساله سردار آزمون برای حضور در تیم ملی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نواف الآسیوی خبرنگار مشهور عربستانی که حساب شخصی اش در توئیتر به عنوان یک رسانه معتبر در فوتبال آسیا محسوب می‌شود، با انتشار عکسی از سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان اعلام کرد فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد تا به دلیل انتشار ویدئویی نامناسب از آزمون در رختکن تیم زنیت پس از قهرمانی در لیگ روسیه، این مهاجم را تا پایان سال از همراهی تیم ملی محروم کند؛ اتفاقی که می‌تواند در ادامه مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ کار اسکوچیچ را سخت‌تر از قبل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این توییت آمده است:"فدراسیون فوتبال ایران به دنبال این است تا سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران را به دلیل انتشار فیلمی غیر اخلاقی از رختکن تیم‌اش (زنیت سنت پترزبورگ) پس از قهرمانی در روسیه، تا پایان سال جاری از حضور در تیم ملی محروم کند. "

کد خبر 433113

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار آزمون تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سردار آزمون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار امشب مقابل بولونیا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار در مسیر طلایی کریم و مهدوی کیا سردارآزمون جوان اول سال 1393 شد ( +عکس )

دیگر خبرها

  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار امشب مقابل بولونیا (فیلم)