Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@17:41:31 GMT

جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۰۵۰

جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد شد


به گزارش تابناک به نقل از  «خبرنامه دانشجویان ایران»، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد امروز - چهارشنبه - پس از سه سال مسوولیت در این معاونت از سمت خود استعفا داد.

محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز با صدور حکم، فرزاد جهان‌بین را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم دکتر طهرانچی خطاب به جهان بین آمده است: با توجه به استعفای برادر ارجمندم حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌شوید.

وی تاکید کرد: از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی در امر تربیت و ایفای وظیفه دانشگاه در اصلاح محیط و تأکید بر خلاقیت‌های فردی و مدیریت اسلامی، در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اعتلای دانشگاه براساس محورهای توسعه فضای معنویت و اخلاق و سبک زندگی اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گسترش فضای انقلابی و اهتمام در اجرای راهبردهای تربیتی و فرهنگی سند دانشگاه اسلامی، افزایش روحیه خودباوری و شکوفایی خلاقیت‌ها و استعدادهای دانشجویی، مشارکت فعال و مؤثر در ارتقای علمی دانشگاه، تلاش و اهتمام در حفظ کیان دانشگاه آزاد اسلامی، استفاده از ظرفیت حداکثری اعضای هیأت علمی در فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، قوی شدن در فضای مجازی و بهره‌گیری مفید و اثربخش از آن، ارتباط برادرانه با آحاد دانشجویان و توسعه و ساماندهی فعالیت جمعی دانشجویان، تقویت همکاری نظام‌مند و هدف‌دار با سازمان ها و نهادهای فرهنگی داخل و خارج از دانشگاه وتوجه به ظرفیت اجتماعی و اثرگذاری عمومی در عرصه فرهنگی کشور اهتمام ورزید.

رییس دانشگاه آزاد در این حکم مدیریت «ایسکانیوز» را هم به جهان‌بین واگذار و تصریح کرد: با توجه به مأموریت‌های جدید محوله، مدیریت عالی بر ایسکانیوز به عنوان بستر فعالیت‌های دانشجویی در فضای مجازی و اختیارات مدیریتی رییس دانشگاه در حوزه امور شاهد و ایثارگران نیز به آن معاونت واگذار می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر واقعه مسجد گوهرشاد ایاصوفیه محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر واقعه مسجد گوهرشاد ایاصوفیه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی جهان بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم