Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوی گفت: با مشاغل مزاحم و آلاینده محیط زیست برخورد می‌شود اما برای تشکیل کمسیون بند 20 و برخورد با اصناف مزاحم، نیاز به شکایت اهالی محل و شاکی خصوصی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رضوی، مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در گفت‌وگو با صبح توس پیرامون گلایه مردم از مزاحمت مشاغل تعمیرگاهی در مناطق شهری اظهار کرد: رویکرد مقابله با مشاغل مزاحم توسط شهرداری از طریق کمسیون بند 20 است که در نهایت در صورت اثبات مزاحمت، دستور به تعطیلی یا رفع مزاحمت آن شغل خاص داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با مشاغل مزاحم و آلاینده محیط زیست برخورد می‌شود اما برای تشکیل کمسیون بند 20 نیاز به شکایت اهالی محل یا شاکی خصوصی است از این رو در صورتی که مشاغل فعال در سطح شهر مشهد برای شهروندان مزاحمت ایجاد می کنند، می توانند شکایت خود را به شهرداری منطقه خود اعلام کنند و در صورت اثبات مزاحمت با آن ها برخورد می شود.

رضوی با اشاره به اینکه هیچ صنفی حق ایجاد سد معبر ندارد، گفت: در صورتی که صنفی ایجاد سد معبر می کند گزارش این تخلف به ستاد رفع سد معبر داده می شود و با سرعت با آن ها برخورد می شود اما اگر مزاحمت آن ها جزء آلودگی صوتی، هوا و محیط زیستی باشد، این نوع مزاحمت ها در کمسیون بند 20 که متشکل از 3 عضو شورای شهر است، بررسی می شود.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در سال گذشته در خصوص ساماندهی مشاغل شهری، کمسیون بند 20، بیش از 21 جلسه تشکیل داد که 206 رأی صادر شده است که از این تعداد 118 واحد صنفی مزاحم پلمپ شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین برخورد و شکایت از مشاغل خدمات خودرویی بوده است، گفت: متأسفانه به دلیل شیوع کرونا و ممنوعیت تشکیل جلسات، کمسیون بند 20 از ابتدای سال تشکیل نشده است و از طرفی به خاطر مشکلات اقتصادی که به خاطر شیوع کرونا بر اصناف تحمیل شد، تصمیم بر مدارا با اصناف گرفته ایم و در این راستا به اصناف مزاحم تذکر داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مشاغل مزاحم برخورد می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست