Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@04:50:07 GMT

به بهانه سالروز تولد ناخدای ساکت سینما

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۲۴۵

به بهانه سالروز تولد ناخدای ساکت سینما

الهام پاوه نژاد، بازیگر سینما و تئاتر در صفحه شخصی خود، به بهانه سالروز تولد ناصر تقوایی، کارگردان مطرح سینمای ایران، بخشی از فیلم مستندی را که این کارگردان درباره احمد شاملو ساخته است را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهام پاوه نژاد با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود آورده است:

"به بهانه سالروز تولد ناخدای ساکت سینما، ناصر تقوایی
آیدا: نمی دونستم کیه؟ نویسنده است؟ شاعره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
ما فقط نگاهمون به هم گره خورد و همه چی تموم شد...
شاملو: تموم نشد، تازه شروع شد!
آرزو می‌کنم هیچ لحظه از زندگی تون خالی از عشق نمونه که تنها روزنه امید هست در این روزهای جنجالی و مضطرب.
دوست داشتن و خواستن بی قید و شرط با تمام تلخی‌ها و تفاوت‌ها، با احترام ماندگار می‌شود… و این دست‌ها… دست‌ها...
مراقب خودتون و دیگران باشید...
مراقب این لحظه‌های متلاطم که بعدش را نمی دونیم، باشید! "

کد خبر 433105

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سینما ناصر تقوایی فیلم های ناصر تقوایی سینما ایران احمد شاملو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در برابر تجاوز و قلدری هیچ قدرتی ساکت نمی‌نشیند

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد: انقلاب اسلامی به مرحله‌ای از قدرت شکوهمند رسیده که در برابر تجاوز و قلدری هیچ قدرتی ساکت نمی|‌نشیند و دست بر دست نمی‌نهد که دشمن جرأت جسارت‌های بعدی و تجاوزهای بعدی را بیابد.

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شب گذشته عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد؛ در پی این عملیات دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لا حوْل و لا قوّة إلّا باللّه الْعلیّ الْعظیم

خداوند قادر متعال را حمد و ثنای وافر و مستمر می گوئیم که در عصری زندگی می کنیم که ولی فقیه شجاع، دانا، حکیم و جامع الشرایط بر ما ولایت دارد که با فرماندهی کل قوا همواره بزرگترین و برترین اقتدار شرف و عزت را برای ملت قهرمان ایران به ارمغان آورده است.

ایرانی که قرن های گذشته همواره خاک و عزتش به آسانی توسط دشمنان خرد و کلان مورد تعرض قرار گرفته و در هر حادثه دهها هزار کیلومتر از خاکش مورد اشغال و تجاوز و تغییر ماهیت قرار گرفته بود به برکت انقلاب اسلامی و امامت امامین انقلاب اسلامی به مرحله ای از قدرت شکوهمند رسیده که در برابر تجاوز و قلدری هیچ قدرتی ساکت نمی نشیند و دست بر دست نمی نهد که دشمن جرات جسارت های بعدی و تجاوز های بعدی را بیابد.

با افتخار و سر بلندی بر گام های استوار رزمندگان اسلام بوسه شکر و سپاس می زنیم و آغاز عملیات تاریخی و سراسر شوکت و عزت جمهوری اسلامی را محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه و نایب برحقش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و ملت عظیم الشان ایران و همه ملت های عدالت خواه و آزادیخواه جهان تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و یقین داریم اگر دشمن حماقت نماید و در هر سطحی درصدد پاسخگویی برآید توان نامحدود جمهوری اسلامی ایران جهنم عظمای دیگری را بر آن ها خواهد گشود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • واکنش هنرمند ایرانی به عملیات انتقامی ایران از اسرائیل | توصیف وعده صادق با الهام از شب پُرستاره ون‌گوگ | عکس
  • (عکس) تصاویر شوکه کننده از ستاره مشهور سینما
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • به بهانه سالروز تولد محمدعلی بهمنی | شاعر شنیدنی است
  • دوران بزن در رو تموم شده!
  • محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!
  • ایران در برابر هیچ تجاوزی ساکت نمی‌نشیند
  • ایران در برابر تجاوز و قلدری هیچ قدرتی ساکت نمی‌نشیند