Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ایزدپور روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان سمنان ابراز داشت: شیوع کرونا تماس شهروندان با اورژانس اجتماعی را در استان سمنان افزایش داد و بیشترین تماس مربوط به اختلافات خانوادگی بود .
وی با اشاره به اینکه بهزیستی با ارایه خدمات مشاوره‌ای با کمک روانشناسان و مددکاران مجرب برای حل اختلاف‌های خانوادگی گام برمی‌دارد، اضافه کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۲۸۷ نفر در مرکز آسیب‌های اجتماعی استان سمنان ‌پذیرش شدند و خدمات دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۸ هزار و ۳۲۱ مددجو سال گذشته از اداره‌کل بهزیستی استان سمنان خدمات دریافت کردند، تصریح کرد: ۳۵۵ مرکز در استان به صورت شبانه‌روزی به خانواده‌ها خدمات تخصصی ارایه می‌دهند.
ایزدپور یادآور شد: هفت هزار کودک سال گذشته از ۱۳۸ مهدکودک تحت پوشش بهزیستی استان سمنان خدمات دریافت کردند.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان اظهار داشت: ۸۰ واحد از مهدکودک‌های استان سمنان استیجاری هستند که مالکان ۴۵ واحد با مدیران مهدکودک‌ها در پرداخت اجاره همکاری کردند.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۴ هزار و ۲۸ کودک در استان در پایگاه‌های پیشگیری از تنبلی چشم غربالگری شدند که این تعداد ۷۰۰ مورد به مراکز درمانی معرفی شدند.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان یادآور شد: سال گذشته هفت هزار کودک در استان غربالگری شنوایی شدند که ۱۲۹ نفر مشکل داشتند و به متخصصان معرفی شدند.
وی بیان کرد: سال گذشته یک میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال در زمینه توانبخشی افراد غربالگری شده شنوایی برای کاشت حلزون و سمعک به مددجویان کمک شد.
وی با اشاره به اینکه اولویت اداره کل بهزیستی استان سمنان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است، اضافه کرد: یک‌هزار و ۶۷ زن سرپرست خانوار در استان سال گذشته از خدمات بهزیستی بهره‌مند شدند.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان یادآور شد: بیش از پنج‌هزار نفر  سال گذشته برای درمان اعتیاد از مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی استان خدمات دریافت کردند.
ایزدپور ابراز داشت: ۱۷۶ واحد مسکن سال گذشته تحویل معلولان و نیازمندان استان سمنان شد و امسال واگذاری ۹ واحد مسکونی در دستور کار است.
وی با اشاره به خط تلفنی مشاوره رایگان برای شهروندان، گفت: خط ۱۴۸۰ از هشت صبح تا ساعت ۲۴ آماده ارایه مشاوره تلفنی به متقاضیان در حوزه های مختلف است.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: مرکزهای مثبت زندگی به صورت غیردولتی با هدف ارایه خدمات پس از تکمیل مراحل قانونی در استان ایجاد خواهد شد.
از ۲۱ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده و شعار چهلمین سال بهزیستی «شفافیت، تحول خدمات و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده» است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان اورژانس اجتماعی زن سرپرست خانواده سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان اورژانس اجتماعی زن سرپرست خانواده سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا سمنان اورژانس اجتماعی زن سرپرست خانواده سازمان بهزیستی کشور مدیرکل بهزیستی استان سمنان خدمات دریافت کردند سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸/۸ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افزایش هشت و هشتم درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ خبر داد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سعید مهری اظهار کرد: تعداد ۸۰۱۶۹ مأموریت توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان در سال ۱۴۰۲ انجام شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ با انجام ۷۳۰۷۳ مأموریت، شاهد رشد هشت و هشتم درصدی در مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان بوده‌ایم.

وی افزود: از مجموع مأموریت‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، ۱۴۰۰۵ مأموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی، ۹۶۴۷ مأموریت ترافیکی و ۵۶۵۱۶ مأموریت مربوط به بیماری‌ها بوده است.

مهری در ادامه با اشاره به تعداد ۲۲۵۴۶۵ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ استان گفت: متأسفانه در سال ۱۴۰۲، ۲۲۴۷۶ تماس مبنی بر مزاحمت تلفنی در سیستم‌های اورژانس ۱۱۵ اردبیل ثبت شده است که این امر باعث ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به مردم شریف استان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ثانیه‌ها در تماس با اورژانس ۱۱۵ حیاتی و مهم است، خاطرنشان کرد: متأسفانه با اشغال خطوط اورژانس ۱۱۵ جان یک هموطن به خاطر این مزاحمت‌ها به خطر می‌افتد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل، تعداد مصدومان انتقالی به بیمارستان در مأموریت‌های تصادفی را ۹۰۸۴ مصدوم برشمرد و افزود: متأسفانه آمار تصادفات با ۹۶۴۷ فقره تصادف، نسبت به مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش ۱۰/۵ درصدی داشته است.

مهری گفت: با توجه به تجمیع خطوط اورژانس ۱۱۵ استان در مرکز دیسپچ اردبیل، از هم‌استانی‌های عزیز خواهشمندیم در صورت تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵، نسبت به اعلام نام شهرستان و آدرس دقیق محل، همکاری‌های لازم را با پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس داشته باشند.

کد خبر 739986

دیگر خبرها

  • سلامت روان سالمندان به اندازه هر زمان دیگری از زندگی مهمتر است
  • افزایش ۸/۸ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • ۸۰ هزار ماموریت اورژانسی انجام دادیم
  • چهار هزار و ۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • ۸۶۱ خدمت توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر ارائه شد
  • ارائه ۸۶۱ خدمت تخصصی توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر