Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: منزل مسکونی در کوی پردیس دچار آتش سوزی شد و شعله های حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

ابراهیم قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بیست و یکم تیر ماه سال جاری ساعت پنج و ۵۸ دقیقه صبح با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، خبر آتش سوزی منزل مسکونی مخابره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه با دود و شعله های حریق در منزل مسکونی مواجه شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود؛ آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل، یک اکیپ به طبقه چهارم مجتمع اعزام یک خانواده چهار نفری که زن و کودک در میان آنها بود از درون دود و شعله حریق نجات دادند.

قنبری بیان کرد: آتش نشانان با قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با استفاده از لوله های آبرسان شعله های آتش را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ایان اضافه کرد: علت حریق توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

نجات خانواده چهار نفره اهوازی از آتش سوزی طبقه چهارم کوی پردیس

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حریق برنا خوزستان منزل مسکونی آتش نشانی شهرداری اهواز آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی کارگاه آهنگری و مصدوم شدن یک آتش‌نشان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: این حادثه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار کوچه پرتویی امروز ساعت ۱۲:۳۷ _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور مأموران اعزامی در محل حادثه مشخص شد، در این کارگاه آهنگری و برش آهن، رنگ و مواد قابل اشتعال نیز وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این کارگاه یک طبقه بود و یک نیم طبقه نیز روی پشت‌بام داشت، تصریح کرد: شعله‌های حریق در حال گسترش به طبقه همکف بود.

ملکی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفا را آغاز و از گسترش و سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند، گفت: در این عملیات یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا مصدوم و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شد.

کد خبر 746971

دیگر خبرها

  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت