Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:18:28 GMT

با این کادرفنی شرایط پرسپولیس عالی است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۴۴۳

با این کادرفنی شرایط پرسپولیس عالی است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که شرایط این تیم با حضور یحیی گل محمدی و دستیارانش بسیار خوب است.

به گزارش مشرق، محمدحسین کنعانی زادگان درباره بازی شب گذشته پرسپولیس و ماشین سازی، عملکرد خودش در این بازی، سفر ایزوله به تبریز و ... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید.

ابتدا در مورد بازی با ماشین سازی صحبت کن، تیمی که بازی کردن با آن بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعاً همینطور است. تمام تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند،  به قول معروف بسته بازی می‌کنند تا دست کم یک امتیاز را از ما بگیرند. ماشین سازی هم تیم بسیار قدرتمندی است که مقابل تیم‌های بزرگ خوب کار کرده بود. اگر ما این تیم را شکست دادیم به خاطر قدرت‌مان است و نشان دادیم که تیمی هستیم که شخصیت قهرمانی داریم و بازی داخل یا خارج از خانه برای ما اهمیتی ندارد چون فقط پیروزی را می‌خواهیم.

به نظرت پرسپولیس چند درصد راه قهرمانی را طی کرده است؟

نمی‌توان از الان گفت قهرمان شدیم چون فوتبال است و هزار اتفاق. قهرمانی ما هم به نتایج خودمان بستگی دارد و هم به نتایج تیم‌های دیگر. ما بازی به بازی پیش می‌رویم تا بتوانیم در نهایت قهرمان شده و دل هواداران را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید:

رسن با چهارمین قهرمانی به دنبال ترک پرسپولیس

خودت در بازی با ماشین سازی چندین نوبت نفوذ کردی آن هم در حالی که مدافع وسط بودی، آیا این به درخواست کادر فنی بود یا خودت؟

بالاخره کادرفنی از من شناخت دارد. من هم همیشه سعی می‌کنم پاس‌های در عمق به بازیکنان بدهم. البته شب گذشته بازیکنان ماشین سازی من را آنالیز کرده بودند و جلوی پاس‌هایم را گرفته بودند. به خاطر همین چند نوبت پا به توپ شدم تا فضا برای دیگر بازیکنان فراهم شود.

در مورد عملکرد سعید حسین پور چه نظری داری؟

حسین پور بازیکن جوان و باانگیزه‌ای است که خیلی خوب بازی کرد. قبل از مسابقه هم همه ما به او روحیه دادیم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. خیلی دوست داشتم ضربه حسین‌پور گل می‌شد تا پای او هم برای پرسپولیس به گلزنی باز شود. حسین پور جوان آینده‌داری است که می‌تواند سال‌ها برای پرسپولیس بازی کند.

فشارها و صحبت‌هایی که علیه پرسپولیس وجود دارد تاثیر روی عملکرد شما می‌گذارد؟

قبلا هم گفتم که ما به حاشیه‌های بیرون کاری نداریم و تمام هدف‌مان کسب پیروزی است. ما جواب همه این صحبت‌ها را در زمین می‌دهیم و ترجیح می‌دهیم که در زمین حرف خودمان را بزنیم.

از زمانی که کادرفنی جدید آمده پرسپولیس غیر از یک مساوی همه تیم ها را برده، دلیل این مسئله چیست؟

همینطور است. ما فقط مقابل استقلال مساوی کردیم که ای کاش آن بازی را هم برده بودیم. باید بگویم که گل محمدی قبلا در شهرخودرو هم نشان داده بود که مربی خوبی است. از زمانی که آمده بار فنی تیم بالا رفته و روز به روز بهتر شدیم. همه ما خیلی چیزها از کادرفنی یاد گرفتیم و اعضای کادر فنی هم خیلی به ما کمک می‌کنند. به قول معروف با این کادر فنی شرایط ما عالی است.

در مورد سفر ایزوله‌ای که به تبریز داشتید هم صحبت کن.

سفر از نظر بهداشتی عالی بود. هم وسایل بهداشتی داشتیم و هم در هواپیما هر نفر با نفر کناری یک صندلی فاصله داشت تا کنار هم نباشیم. فقط مسئله اینجا بود که پروازی که حداکثر باید ۵۰ دقیقه طول می‌کشید یک ساعت و نیم طول کشید و ما یک ساعت و نیم روی هوا بودیم. نمی‌دانم دلیل این مسئله چه بود.

درباره مشخص شدن وضعیت لیگ قهرمانان آسیا هم صحبت کنید.

خب همونطور که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ما باید هر سه روز یک بار در یک کشور متمرکز بازی کنیم که این کارمان را خیلی سخت می‌کند. هر سه روز یک بار بازی کردن هم مصدومیت دارد و هم خستگی اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از نام بزرگ پرسپولیس در آسیا دفاع کنیم.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا یحیی گل محمدی ماشین سازی حسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آن‌ها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

بیشتر بخوانید؛ آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد

اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد، ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند، ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1227618 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • بادامکی: همیشه تیم رقیب درباره ما صحبت می کند/ اسماعیلی فر حرکت زشتی انجام نداد
  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • جلوگیری از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس توسط بیرانوند!
  • بیرانوند چگونه از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس جلوگیری کرد؟
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود