Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@20:44:44 GMT

شیوه های غلط زدن ماسک (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۴۵۵

شیوه های غلط زدن ماسک (عکس)

لینک کوتاه: asriran.com/0035kk.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، ایلان ماسک قصد دارد برای پست گذاشتن در شبکه‌ی اجتماعی ایکس و کنترل مشکل بات‌ها، از کاربران جدید هزینه‌ی کمی دریافت کند.

ماسک در پاسخ به یک کاربر ایکس که در مورد تغییرات این پلتفرم نوشته بود، گفت که دریافت هزینه‌ای اندک از حساب‌های جدید «تنها راه» برای جلوگیری از «هجوم بات‌ها» است.

به نقل از زومیت، ماسک با اشاره به ابزارهایی مانند CAPTCHA گفت: «هوش مصنوعی فعلی می‌تواند به‌راحتی از مانع «آیا شما یک ربات هستید؟» عبور کنند.» او افزود: «حساب‌های جدید پس از گذشت سه ماه از ایجاد حساب، می‌توانند بدون پرداخت هزینه، پست منتشر کنند.»

درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی در مورد زمان اعمال این سیاست و میزان هزینه‌هایی که کاربران جدید باید بپردازند وجود ندارد.

ایکس در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان ۱۴۰۲) شروع به دریافت یک دلار در سال از کاربران جدید تأییدنشده در نیوزیلند و فیلیپین کرد. کاربرانی که در این مناطق هزینه پرداخت نمی‌کنند می‌توانند پست‌ها را بخوانند اما نمی‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند. آن‌ها برای ارسال محتوا، لایک کردن، پست کردن دوباره‌ی محتوا، نظر دادن، بوکمارک و نقل‌قول پست‌ها، باید هزینه‌ای پرداخت می‌کردند. ماسک ممکن است هزینه‌ای مشابه را برای سایر مناطق اعمال کند.

ایکس مدتی پیش اعلام کرد پاکسازی حساب‌های اسپم را آغاز کرده است و با طرح جدید دریافت هزینه قصد دارد مشکل بات‌ها را بهتر حل کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895816

دیگر خبرها

  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • ایکس از کاربران جدید کارمزد می گیرد
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • تا ۲۰ سال دیگر روی مریخ زندگی می کنیم!
  • تا ۲۰ سال دیگر روی مریخ زندگی می‌کنیم!
  • هوش مصنوعی ایلان ماسک عکس‌ها را تفسیر می‌کند