Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی کمیسیون اقتصادی، با اشاره به جزئیات ارائه سهام، به بیش از ۱۰ میلیون نفر مشمول جدید سهام عدالت اعلام کرد، فقط موالید خانوارهای تحت پوشش سازمانهای حمایتی مشمول این طرح خواهند شد.

مهدی طغیانی با اشاره به اینکه بر اساس طرح مجلس نزدیک به ۱۰ میلیون نفر دیگر بایستی سهام عدالت دریافت کنند، گفت: مجلس بر اجرایی شدن این طرح تاکید دارد هرچند وزارت اقتصاد اعلام میکند که سهامی برای واگذاری به مشمولان جدید وجود ندارد اما با پیگیریهای مجلس یازدهم مشمولان می‌توانند به دریافت این سهام امیدوار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون اقتصادی، با اشاره به اینکه فقط موالید خانوارهای تحت پوشش سازمانهای حمایتی (کمیته امداد و...)مشمول سهام عدالت جدید خواهند شد، گفت: ارائه سهام عدالت جدید به همه موالید افرادی که از قبل دارای سهام عدالت بوده‌اند نمیتواند با عدالت سازگار باشد البته جزئیات این موضوع همچنان در دست بررسی است.

وی گفت: ماجرای توقف عرضه دو صندوق قابل معامله و ابهامات سهام برگشتی در سال ۹۴ همچنان در دست بررسی است اما در طرح مجلس دولت ملزم به ارائه سهام عدالت به مشمولان جدید و جاماندگان خواهد شد. به هر حال بایستی تکلیف سهام عدالت باز پس گرفته شده از مردم در سال ۹۴ مشخص شود.

به گفته این عضو کمیسیون اقتصادی، حدود ۹۰۰ هزار نفر از کمیته امداد و ۳۰۰ هزار نفر از بهزیستی مشمول جدید سهام عدالت خواهند بود.

طغیانی با اشاره به اینکه ۱.۸ میلیون نفر نیز جامانده طرح سهام عدالت از دهه هشتاد هستند، ادامه داد، بیش از ۶.۵ میلیون نفر نیز از خانوارهای دهک یک تا شش که از دریافت سهام عدالت جامانده اند، از مشمولان طرح مجلس خواهند بود.

این عضو کمیسیون اقتصادی روز گذشته اعلام کرده بود وزیر اقتصاد متعهد شده است به صورت کتبی به مجلس اعلام کند عرضه های جدید دولت ارتباطی به سهام عدالت پس گرفته شده از مردم در سال ۹۴ ندارد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کمیسیون اقتصادی میلیون نفر سهام عدالت ارائه سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان خصوصی‌سازی قیمت پایه و شرایط عرضه سهام شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را برای عرضه در فرابورس به شرح زیر اعلام کرد: 

استقلال

تعداد کل سهام قابل واگذاری: ۵,۵۰۳,۴۸۶,۵۰۰ درصد کل سهام قابل واگذاری: ۵۱ درصد 

قیمت پایه هر سهم (ریال): ۳,۳۶۲ ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری (ریال): ۱۸,۵۰۲,۷۲۱,۶۱۳,۰۰۰

پرسپولیس

تعداد کل سهام قابل واگذاری: ۵,۳۶۲,۶۵۷,۶۵۰ درصد کل سهام قابل واگذاری: ۵۱ قیمت پایه هر سهم (ریال): ۳,۹۴۶ ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری (ریال): ۲۱,۱۶۱,۰۴۷,۰۸۶,۹۰۰

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • فاصله سهام جامانده از رشد نسبت به شاخص ساز‌ها کم خواهد شد؟
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین به روایت منبع آگاه
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک آبی و قرمز!
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد