Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجتبی اکرم روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان اظهار داشت: براساس برآوردهای انجام شده سرانه هر بیمه شده تامین اجتماعی در سال گذشته سه میلیون و ۵۰۷ هزار ریال بود.
وی ادامه داد: ۱۸۵ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال سال گذشته برای درمان بیماران خاص و دارای پرونده پرداخت شد که براساس آمار سرانه هر بیمار خاص ۱۲۷ میلیون و ۳۷۹ هزار ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ۳۲۲ مرکز مستقل درمانی و تشخیصی با اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان طرف قرارداد است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان تصریح کرد: سال گذشته ۸۸۲ میلیارد و ۶۷۹میلیون ریال بابت هزینه پرونده‌های بستری به مراکز طرف قرارداد با تامین اجتماعی پرداخت شد.
وی اضافه کرد: اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان در زمینه پزشک متخصص کمبود دارد و انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه یاریگر تامین اجتماعی باشد.
وی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در استان سمنان دارای امکانات لازم برای جذب پزشک متخصص است ولی در همه رشته‌ها از کمبود پزشک رنج می‌برد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: بدهی تامین اجتماعی استان به دانشگاه علوم پزشکی در سال ۹۸ به جز اسفند پرداخت شد.
وی یادآور شد: کادر درمانی و اداری تامین اجتماعی استان سمنان درگیر کرونا شده است و اکنون پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بخش جداگانه در بیمارستان شفا تامین اجتماعی انجام می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: هشت درمانگاه در استان وجود دارد که سه برابر استاندارد کشوری است و وضعیت پوششی از لحاظ درمان در استان سمنان مطلوب است.
۱۶۵ هزار و ۳۳ نفر در استان سمنان بیمه شده تامین اجتماعی هستند و بر اساس آخرین آمار ۷۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.
نوزدهم تا بیست و پنجم تیر در تقویم جمهوری اسلامی ایران هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی سمنان بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سمنان بیمه درمان سازمان تامین اجتماعی سمنان بیمه درمان تامین اجتماعی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه آیین گشایش گفت: ساخت ابنیه این کلینیک به همت بنیاد خیریه پورکاشانی از سال ۹۷ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید. این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با اعتبارات استانی و دانشگاهی تجهیز شده است و یکسری تجهیزات تکمیلی دیگر برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این کلینیک به متراژ ۳ هزار متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده و هم اکنون در بخش‌های
اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه و ... فعال می‌باشد.
رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: مرکز درمان سوء مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.
صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و مردمی سازی سلامت در تمامی بخش‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج