Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@23:24:40 GMT

مالخری پسر برای مادر سارقش

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۵۳۷

آفتاب‌‌نیوز :

مدتی قبل و به دنبال دریافت چندین شکایت ازسوی مشتریان و متصدیان آرایشگاه های زنانه در محدوده تهرانسر، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که زنی میانسال وارد آرایشگاه شده و پس از سرقت تلفن همراه و اموال گرانبهای مشتریان از سالن خارج شده است.

با کسب این اطلاعات تحقیقات برای شناسایی و به دست آوردن تصویری از متهم در دستورکار قرار گرفت تا اینکه بالاخره تصویری واضح از سارق به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی آن نیز آموزش های لازم به آرایشگاه های زنانه‌ای که احتمال حضور این سارق در آنها وجود داشت ارائه شد. تا اینکه سرانجام در ساعت 19:30 روزچهارشنبه 18 تیرماه یکی از متصدیان آرایشگاه زنانه در تماس با کلانتری تهرانسر اعلام کردکه زن سارق را در آرایشگاه رویت کرده است.

با کسب این خبر، تیمی از ماموران در محل حاضر شده و این زن را در حالی که یک دستگاه تلفن همراه سرقت کرده و در حال خروج از آرایشگاه بود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این زن که حدود 40 سال سن داشت به کلانتری منتقل شده وتحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن تاکنون به 12 فقره سرقت از آرایشگاه های زنانه اعتراف کرده است. او همچنین گفت که گوشی‌های تلفن همراه سرقتی را پسرش می‌فروخته که پسر این فرد نیز دستگیر شد.

با دستگیری پسر این زن، او نیز در حالی که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، اعتراف کرد که برای گوشی‌های سرقت شده از سوی مادرش یک کارتن تهیه کرده و سپس آن را در مقابل پاساژ علاءالدین به افرادی که اطلاعات کمی در زمینه تلفن همراه داشتند فروخته است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای این زن و پسرش پرونده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مالخری سارق تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعرخوانی شاعر گیلانی در وصف «مادر»

دریافت 32 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) شامگاه سه شنبه سومین محفل شعر رمضان به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان با حضور جمعی از شاعران استانی در بیت نماینده ولی فقیه گیلان برگزار شد.

در این محفل رضا نیکوکار شاعر پرآوازه گیلانی در وصف «مادر» شعرخوانی کرد.

کد خبر 6063270

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در محدوده میدان مادر کرج
  • عطر‌های خوشبو برای سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • وقتی دعای مادر باعث بازگشت فرزندش از مرگ شد + فیلم
  • زهرا شجاعی سیاست را زنانه می‌فهمید و سیاستمداری توانمند در دنیای مردانه سیاست بود /به شکوفه‌ها، به باران، برسان سلام ما را
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • شعرخوانی شاعر گیلانی در وصف «مادر»
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا