Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:52:51 GMT

۴۲ اجرا در جشنواره بین‌المللی استندآپ کمدی اهواز

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۶۵۴

۴۲ اجرا در جشنواره بین‌المللی استندآپ کمدی اهواز

حسین محمدی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نفرات برگزیده این جشنواره به صداوسیما برای پخش استندآپ کمدی اجرا شده در جشنواره معرفی می‌شوند اظهار داشت: هفته اول این جشنواره با حضور ۴۱ نفر شرکت کننده از سراسر کشور و یک نفر از کشور آلمان به پایان رسید و همچنان رقابت تا پایان هفته جاری بین سایر شرکت کننده‌ها ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۷ تیرماه نفرات برگزیده این جشنواره معرفی می شوند ادامه داد : در هفته اول جشنواره تعداد ۱۱ نفر شرکت کننده خانم با حضور خود علاقه و توانایی خود را در اجرای استند آپ کمدی نشان دادند .

محمدی افزود : انتخاب نفرات برتر شرکت کننده بر اساس معیارهای مدنظر داوران ؛ انتخاب موضوع ، انتقال موضوع و نوع ارتباط گیری با مخاطب است که توانایی کمدین را در این بخش مسابقه نشان می‌دهد .

دبیر اولین جشنواره بین‌المللی استندآپ کمدی اهواز با اشاره به تفاوت استند آپ کمدی و سایر هنرهای نمایشی افزود : استندآپ کمدی با سایر هنرها متفاوت است به دلیل اینکه کمدین در این اجرا با اندیشه ، تفکر برنامه خود را اجرا می‌کند .

وی ادامه داد : در این اجرا هدف کمدین خنداندن مخاطب نیست بلکه قصد دارد مخاطب خود را بااجرا و موضوع مد نظر خود به فکر فروبرد و بار معنایی هدف خود را به مخاطب القا کند .

محمدی با بیان اینکه این برنامه در شرایط شیوع ویروس کرونا از طریق فضای مجازی منتشر می شود اظهار کرد : در شرایط سخت امروزی با شیوع ویروس کرونا که خانواده‌ها در قرنطینه خانگی هستند ، فضای مجازی باعث خارج شدن و روحیه بخشی شده است که  استندآپ کمدی با تم شوخی‌های کمدین در بداهه باعث انتقال نشاط از طریق فضای مجازی شده است .

وی با بیان اینکه اجراهای کمدین ها هرشب در صفحه اینستاگرام منتشر می‌شود افزود :اجراهای این جشنواره به صورت آنلاین برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند هر شب‌ طبق جدول اجرایی که در صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس https://www.instagram.comstandup_festival اجرا ها را دنبال کنند.

استندآپ کمدی  یا شوخی‌پردازی روی صحنه نوعی  اجرای کمدی است که در آن اجرا کننده بدون وجود دیوار چهارم و به‌صورت مستقیم با شنوندگان صحبت می‌کند ؛ این کمدی معمولاً توسط یک نفر اجرا می‌شود . در این نمایش، کمدین با اجرای سریعی از داستان‌گویی، لطیفه و شوخی‌های کوتاه و گذرا و بداهه‌سازی‌هایی که جمع تماشاگران پذیرای آنها باشند، به انتقال مضامین می‌پردازد.

 اجراهای جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین از شنبه ۱۴ تا۲۵ تیرماه  به مدت ۲ هفته هرشب ساعت ۲۲  ارائه می‌شوند.

برچسب‌ها فیلم کمدی طنز استندآپ کمدی هنرمند تئاتر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلم کمدی طنز استندآپ کمدی هنرمند تئاتر فیلم کمدی طنز استندآپ کمدی هنرمند تئاتر استندآپ کمدی شرکت کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود

صاحبعلی اصغری امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون گفت: جشنواره بین المللی کوچ عشایر می‌تواند نقطه عطفی در ثبت و ضبط آداب و رسوم و فرهنگ عشایر کشور باشد ضمن اینکه این فرصتی است تا مردم در یک مکان جمع شده از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی لذت ببرند.

فرماندار بیله‌سوار مغان افزود: پارسال نخستین جشنواره‌ بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون با حضور دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو و سفیرانی از کشورهای مختلف جهان برگزار و استقبال بی‌نظیری از آن شد و امسال نیز تصمیم بر این است این جشنواره پررنگ‌تر و پررونق‌تر برگزار شود.

به گفته او، امسال میهمانانی از بیش از ۱۰ استان کشور در بخش عشایری دعوت شده‌اند و میهمانانی از خارج از کشور نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

اصغری برپایی غرفه‌هایی برای عرضه صنایع دستی و نمایش فرهنگ و آداب و رسوم و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری استان‌های مختلف کشور ، برگزاری مسابقات ورزش‌های بومی و محلی ، معرفی بهترین محصولات لبنی ، بهترین شتر دوکوهانه ، برنامه پخت انواع آش‌های محلی ، شوی اسب ، موسیقی محلی ، انتخاب قوچ برتر مغانه ، آلاچیق محلی و لباس سنتی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشنواره ذکر کرد.

فرماندار بیله سوار مغان گفت: تمهیدات لازم ترافیکی و امنیتی و تعیین محل استقرار میهمانان انجام شده و تلاش می‌شود این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود