Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس با تحقق این میزان فروش در خردادماه، در مجموع در سه ماهه نخست امسال موفق به ثبت فروش 6 هزار و 417 میلیارد تومانی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود یک هزار و 314 میلیارد تومان بیشتر فروش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  اردشیر سعد محمدی امروز در دیدار مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران و مسئولان معدن مس سونگون با نماینده ولی فقیه در آرذبایجان  و امام جمعه تبریز اظهار داشت: شرکت مس در خردادماه سال جاری فروش خوب 2 هزار 984 میلیارد تومانی را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت مس با تحقق این میزان فروش در خردادماه، در مجموع در سه ماهه نخست امسال موفق به ثبت فروش 6 هزار و  417 میلیارد تومانی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود یک هزار و 314 میلیارد تومان بیشتر فروش داشته است.

محمدی با اشاره به رشد 25 درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: همچنین مقدار 9 تن مس کاتدی و 30 تن سولفور مولیبدن و محصولات دیگر در روزهای پایانی خردادماه در بورس کالا به فروش رفته که با توجه به عدم بارگیری در خردادماه در فروش تیرماه لحاظ خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مس تاکید کرد: این موفقیت در شرایطی حاصل شد که بسیاری از مناسبات اقتصادی و تجارتی دنیا تحت تاثیر بیماری کرونا در جهان است و بسیاری از شرکتهای بزرگ معدنی و تجاری دنیا فعالیتهای اقتصادی خود را متوقف یا کم کرده اند. با این حال شرکت ملی مس نه تنها برنامه تولیدی خود را بیش از برنامه محقق کرده است بلکه موفق به انجام برنامه های فروش خود نیز شده است.

وی با تاکید بر سودآوری بالای صنعت مس و آینده درخشان این صنعت افزود: بررسی و مقایسه عملکرد بازدهی 3 ماهه شرکت های اصلی همگروه در بازار بورس و اوراق بهادر نشان دهنده این است که سهام مس در بازار سرمایه بیشترین بازدهی را در مقایسه با سهام دیگر شرکت های فلزی داشته است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: مس تبریز نماینده ولی فقیه ایران مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مس کاتد مس ایران امام جمعه تبریز فارس تبریز خبرگزاری فارس اقتصاد تجارت شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی درباره حمایت‌ از بانوان در حوزه مشاغل خانگی و فروش صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خاص خودش را دارد اما ما برای حمایت از بانوان در بحث تسهیلات و مجوزهای کسب و کار اقدامات لازم را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: خبر خوش انسیه خزعلی برای مادران شاغل

وی افزود: همچنین در بحث بازارچه های فروش استانها، یکی از موارد مورد اشاره در اعتبارات تصویبی برای استانها حمایت از تولیدات بانوان در این بازارچه‌ها بوده است.

خزعلی در پاسخ به سوالی درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت:‌این مسئله تا یک مراحلی پیش رفت اما با توجه به اینکه مسئولان امر عنوان کردند که قرار است در کارت‌های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی‌شود، مسئله قید شدن نام مادران نیز موضوعیت خود را از دست داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227478 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • صنایع و سازمان‎ها قسمتی از برق مصرفی را خودشان تولید کنند
  • افزایش میزان گردشگران خارجی در سال گذشته به بیش از ۵۰ درصد
  • خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • پیشتازی بانک ملی در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید
  • پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا