Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-25@21:38:21 GMT

وزیر نفت ابعاد پرونده گازی ایران و ترکمنستان را تشریح کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۶۶۶

‍‍‍‍‍‍

شانا _ گروه فیلم: بیژن زنگنه، وزیر نفت امروز (شنبه، ۲۱ تیرماه) در حاشیه آیین امضای قرارداد توسعه میدان نفتی یاران، درباره ابهام‌های مطرح در پرونده گازی ایران و ترکمنستان توضیح داد و گفت: حکم داوری در پرونده گازی شرکت‌های ملی گاز ایران و ترکمن‌گاز، هیچ جریمه یا خسارتی را متوجه شرکت ملی گاز نکرده و تنها حکم پرداخت بدهی ایران به ترکمنستان صادر شده که نتیجه دور از انتظاری نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافت 13 MB

منبع: شانا

کلیدواژه: پرونده گازی ایران و ترکمنستان بیژن زنگنه وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا پس از آغاز تحقیقات قضایی درباره فساد مالی همسرش اعلام کرد که استعفا از مقامش را بررسی می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سانچز چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: باید در مورد ادامه فعالیت به عنوان رئیس دولت یا کناره‌گیری از این مقام افتخارآمیز فکر کنیم.

وی افزود که روز دوشنبه تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد و تا آن زمان فعالیت‌های دولتی و عمومی خود را تعلیق می‌کند.

دادگاهی در مادرید روز چهارشنبه اعلام کرد که در پی شکایت گروه ضدفساد «مانوس لیمپیاس» (دست‌های تمیز) تحقیقاتی را درباره فساد مالی «بگونا گومز» همسر نخست وزیر اسپانیا آغاز کرده است.

تارنمای خبری «ال کنفیدنسیال» چهارشنبه گزارش داد، گومز متهم است که با چند شرکت خصوصی که کمک کالی یا قرارداد دولتی دریافت کرده‌اند، ارتباطاتی دارد و تحقیقات مشخصا به ارتباط او با شرکت گردشگری «گلوبالیا» مربوط می‌شود. گلوبالیا مالک شرکت «ایر اروپا» سومین خط هواپیمایی اسپانیاست.

سانچز اتهام فساد علیه همسر خود را رد کرد و گفت که شکایت مانوس لیمپیاس بخشی از کارزار رسانه‌های «فوق محافظه‌کار» اپوزیسیون راست افراطی و محافظه‌کار برای «آزار و اذیت» همسرش است.

وی تاکید کرد: من ساده‌لوح نیستم. می‌دانم که اتهامات آنها علیه بگونا بخاطر این نیست که او کاری غیرقانونی انجام داده است، بلکه بدلیل این است که او همسر من است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • توسعه همکاری‌های برق و انرژی ایران و ترکمنستان
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • دیپلماسی می‌تواند مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کند
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است