Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سعید قائینی، فرماندار شهربابک در حاشیه افتتاحیه نخستین بازارچه محله‌ای شهربابک گفت: قول بنده به مردم شهرم در بدو ورود به این شهرستان راه اندازی بازارچه محله‌ای و میدان میوه تره بار بود که به لطف خدا امروز بخشی از آن، عملیاتی و اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: دستگاه‌های متولی اعم از اصناف، صنعت و معدن اتحادیه‌ها و کسبه برای تکمیل هر چه سریع تر غرفه‌های این بازارچه به منظور حمایت از تنظیم بازار در شهرستان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

قائینی بیان کرد: این بازارچه با هدف تسهیل در خرید مایحتاج روزانه و تنظیم بازار و با تلاش و پیگیری‌های شورای اسلامی و شهردار شهر شهربابک احداث شد تا با ارائه محصولات غذایی با کیفیت و قیمت مناسب، نقش قابل توجهی در کمک به سبد خرید خانوار‌ها ایفا کند.

محسن کرمی نیا، شهردار شهربابک نیز در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌ها و تلاش‌های فرماندار شهربابک در عملیاتی کردن تمامی پروژه‌های عمرانی شهرداری شهربابک به ویژه بازارچه و میدان میوه و تره بار، گفت: به زودی شاهد افتتاح میدان میوه و تره بار شهربابک خواهیم بود.

او افزود: بازارچه محلی در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع در ۱۲ غرفه با هزینه عمرانی بالغ بر ۷ میلیارد ریال طی مدت ۶ ماه اجرایی و امروز به بهره برداری رسید.

این بازارچه در ابتدای بلوار فردوسی جنب آتش نشانی شماره ۱ واقع شده است.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان، استاندار که عصر امروز به همراه شهردار و مسئولان شهری رشت، از میزان روند اجرای طرح میثاق شامل ۵ تقاطع غیر هم سطح در میدان امام حسین، میدان نیروی دریایی، خیابان آیت الله رودباری، بلوار حمیدیان و خیابان باهنر در رشت بازدید کرد، گفت: روند اجرای این طرح‌ها که از نیمه شهریور ۱۴۰۲ آغاز شده، به صورت مطلوب و مطابق زمان بندی در حال انجام است و در تلاشیم تا پایان امسال ۴ طرح از این ۵ طرح را به بهره برداری برسانیم.
اسدالله عباسی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها از مطالبات مردم است، افزود: با اجرای این طرح‌ها، گره ترافیکی شهر رشت باز خواهد شد.
شهردار رشت هم گفت: پنج تقاطع غیر همسطح رشت، به صورت میانگین ۲۵ درصد پیشرفت دارد و زمان اجرای بعضی از این طرح‌ها ۱۸ و بعضی ۲۴ ماهه است که بعضی از آن‌ها از بازه زمانی مورد نظر جلوتر هستند.
رحیم شوقی افزود: به استاندار امروز قول دادم با کار شبانه روزی، تا پایان سال ۴ طرح از ۵ طرح را افتتاح کنیم تا مردم در ایام عید مشکل ترافیکی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند