Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: نظارت بر اقلام کالا‌های اساسی و لوازم خانگی به عنوان اقلام حائز اهمیت برای بازرسی از واحد‌های صنفی تاکید شده و بر این اساس، احتکار، اختفا و امتناع از عرضه، اعلام موجودی و رعایت قیمت مصوب از جمله نکاتی است که بازرسان در بازرسی‌های خود از بازار و واحد‌های تولیدی، لحاظ خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در راستای ضرورت نظارت ویژه بر بازار در استان افزود: بازرسین سازمان و اتاق اصناف با تشکیل اکیپ مشترک به همراه شعبه سیار تعزیرات حکومتی، ضمن رصد و کنترل قیمت‌ها در بازار، هرگونه تخلف صنفی در این زمینه برخورد می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت برخی از کالا‌های اساسی از جمله گوشت مرغ در سطح بازار، بر اساس گزارشی که توسط نماینده پشتیبانی امور دام ارائه گردید نسبت به توزیع گوشت مرغ منجمد به هر مقدار نیاز استان از محل ذخائر و سهمیه‌های اختصاص داده شده به استان، اقدام خواهد شد.

صادقی بیان کرد: در حال حاضر توزیع مرغ منجمد از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رفاهی و تعاونی ادارت صورت می‌گیرد.

او گفت: بازرسین سازمان و اتاق اصناف تاکید شده کار نظارت و گزارش دهی تخلفات بازار را بصورت دقیق و به نحو احسن انجام دهند تا با افراد متخلف که قیمت‌های مصوب را رعایت نمی‌کنند و باعث ایجاد اختلال در بازار و تضییع حقوق مصرف کنندگان می‌شوند، قاطعانه برخورد شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت و بازرسی واحدهای تولیدی کالای اساسی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودروی شوتی در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

او تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی خودروی مذکورمتوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد ازتخلیه کالا‌های موجود در آن تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی با ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیرو پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

سردار سلمان امیری گفت: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق کالا واحتکار و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره تلفن ۱۱۰ و شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود