Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:53:45 GMT

آثار پیکاسو هم پاسخگوی خسارت‎‌های کرونا نیست!

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۷۰۰

آثار پیکاسو هم پاسخگوی خسارت‎‌های کرونا نیست!

«آکادمی سلطنتی هنر» در لندن پس از مدت‌ها تعطیلی بازگشایی شد، اما با وجود به فروش رفتن تمامی بلیت‌ها برای نمایشگاه جدید این گالری، خسارت‌ها برای این موسسه همچنان جبران‌ناپذیر است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت‌نیوزپیپر، تمامی بلیت‌های نمایشگاه «پیکاسو و کاغذ» در گالری «آکادمی سلطنتی هنر» پیش‌فروش شده است اما از آنجا که مسوولان این گالری فقط قادر به استفاده از ۲۰ درصد از ظرفیت هستند به نظر نمی‌رسد خسارت‌های مالی ناشی از تعطیلی طولانی مدت این گالری به اتمام برسد و یا جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بازگشایی «آکادمی سلطنتی هنر» پس از چهار ماه تعطیلی ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا، درهای این موسسه هنری فقط چهار روز در هفته به روی مخاطبان باز خواهد بود.

همچنین حضور در این گالری از شانزدهم جولای برای عموم مردم امکان‌پذیر خواهد بود. رزرو بلیت به صورت آنلاین، استفاده از ماسک در فضای داخلی گالری، ضدعفونی کردن دست‌ها هنگام ورود به گالری و رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر الزامی خواهد بود.

با وجود استقبال مردم از بازگشایی این گالری و برگزاری نمایشگاه «پیکاسو» و با وجود حذف درآمد حاصل از کافه‌ها و رستوران‌های این موسسه، آکادمی سلطنتی هنر برخلاف موسساتی همچون «تیت» و «گالری ملی لندن» قادر به جبران خسارت‌های مالی نخواهد بود؛ چراکه بودجه این گالری به شدت به بازدیدکنندگان متکی است و این گالری تنها موسسه هنری جهان نیست که در شرایط پسا قرنطینه با آینده‌ای مبهم روبه‌رو است.

«گالری ملی لندن» به عنوان نخستین مرکز فرهنگی بزرگ بریتانیا در هشتم جولای بازگشایی شد و آکادمی سطنتی هنر دومین مرکز فرهنگی بزرگ بریتانیا است که پس از مدت‌ها تعطیلی بازگشایی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گالري بریتانیا لندن کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عباس مجیدی نژاد با بیان اینکه حمل و نقل یکی از بزرگترین تراکنش‌های مالی را در کشور دارد، گفت: اگر خودرو‌های سنگین معاینه فنی نداشته باشند، نمی‌توانند به کارشان ادامه دهند و درواقع برای این خودرو‌ها بارنامه حمل کالا صادر نمی‌شود و حتی نمی‌توانند مسافر هم جابجا کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سایت نامکو و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صدور کارت هوشمند مشکلی ندارند، افزود: صدور کارت هوشمند با صدور برگ معاینه فنی ارتباط مستقیمی دارد و قطع بودن سامانه سیمفا باعث شده است برگ معاینه فنی صادر نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس انجمن صنفی مراکز معاینه فنی خودرو گفت: در بند سه آیین نامه مطرح شده است که مسئولیت سامانه سیمفا با وزارت کشور است و وزارت کشور و اتحادیه حمل و نقل همگانی که به اصطلاح پیمانکار این سیستم هستند، تاکنون پاسخگوی قطعی این سیستم نبودند.

مجیدی نژاد افزود: مراکز معاینه فنی سبک هم با مشکل کندی سیستم، قطعی سیستم و معضلات دیگر مواجه هستند، اما تاکنون اقدامی برای رفع این مشکل نشده است.

­

دیگر خبرها

  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • حفر چاه‌های جذبی پاسخگوی بارش‌های شدید کوتاه مدت نیست + فیلم
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند