Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت گفت: «بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان با تعامل، همکاری و برنامه‌ریزی در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام بردارند؛ چرا که رسالت اصلی بسیج تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، آذر اسکندری در جلسه مشترک بسیج اساتید،کارکنان و دانشجویان  دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت اظهار کرد: «مأموریت اصلی بسیج در دانشگاه، تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و گسترش فرهنگ بسیجی میان دانشگاهیان و به‌ویژه دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و کار و فعالیت براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را وظیفه اصلی بسیج قلمداد کرد و افزود: «از آنجا که یکی از مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاها هستند و بسیج هم در دانشگاه از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است، این نهاد باید در راستای حل مشکلات مختلف گام بردارد.»

اقدامات بسیج دانشجویی در راستای مبارزه با کرونا

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان مینودشت نیز در این جلسه بیان کرد: «با تعامل و همکاری بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان و اجرای برنامه‌های مشترک و مسئله‌محور می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.»

محسن صبوری با بیان اینکه بسیج دانشجویی در راستای حل مشکلات به‌ویژه در ایام کرونا گام‌های خوبی برداشته است، خاطرنشان کرد: «تهیه ماسک سوپاپ‌دار با لایه کربن فعال چهارلایه به همراه سوپاپ با دیافراگم سیلیکونی یکی از کارهایی بود که بسیج دانشجویی واحد مینودشت در این راستا گام‌های خوبی برداشته است.»

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بسیج بسیج دانشجویی بسیج اساتید کرونا آذر اسکندری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب بسیج دانشجویی انقلاب اسلامی اصلی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم و تحقیقات در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های علمی با کارگزاران که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است در پاسخ به سوال بسیج دانشجویی گفت:هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمیشود.

وی افزود: بسیج دانشجویی می‌گوید چرا حرف‌هایی که می‌زنید عمل نمی‌کنید .انتظار داریم ۱۰ مورد بیاورید و بگویید که چرا به این کار‌ها عمل نکردید .می گویید حضور کم در دانشگاه‌ها، بزنید حضور وزیر در دانشگاه تهران، علامه، خواجه نصیر، علم و صنعت.

وی ادامه داد: حضرت علی می‌فرمایند وجدان تنها محکمه‌ای است که نیاز به قاضی ندارد؛ باید یک حرفی بزنید که وجدان آدم، انسان را راحت بگذارد. بیش از ۶۰ سفر استانی داشتیم و با دانشجویان و اساتید دیدار داشتیم.حتی در تعطیلات عید در گروه‌های مجازی اساتید و دانشجویان حضور داشتم و به سوالات جواب دادم.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

زلفی گل در ادامه گفت:بحث پژوهانه جامع را در برنامه توسعه هفتم آورده‌ایم،   سازمان برنامه بودجه باید ۱۵ درصد برای فعالیت‌های پژوهشی و ۵ درصد برای فعالیت فرهنگی اختصاص دهد

وی ادامه داد: کارانه در وزارت بهداشت وجود داشت در وزارت علوم نبود، این را مصوب کردیم .برای اولین برای استادانی که طی 5 سال گذشته استخدام  شدند پژوهانه ویژه اختصاص دادیم.

وی افزود: برای دانشمندان یک و دو درصد پژوهانه و اعتبار ویژه اختصاص دادیم .امسال یک ردیف ویژه در قانون بودجه برای پژوهانه آورده ایم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بورسیه صنعت را برای اولین بار رقم زدیم/ مجلات تحت نمایه بین‌المللی را ۱۰۰ درصد افزایش خواهیم داد

وزیر علوم و تحقیقات در ادامه گفت:با اتاق بازرگانی هماهنگ کردیم تا دانشجویان رتبه خاص بورسیه شوند و نگران آینده شغلی خود نباشند.یک کارگروهی شکل دادیم تا برای تمام مدیرمسئولان و سردبیران مجلات علمی کارگاه آمورشی بگذارند تا چه جوری مجلات ما تحت نمایه بین المللی دربیاید.

وی افزود: طی ۴۳ سال ۱۰۱ مجله وابسته به وزارت علوم تحت نمایه بین المللی بود، ولی در دوره ما تا الان ۶۷ مجله و بیش از ۱۰۰ درصد رشد خواهیم داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد