Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@08:33:59 GMT

تشدید برخورد پلیس با مجرمان در پارس‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۷۳۲

تشدید برخورد پلیس با مجرمان در پارس‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد گفت: اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در پارس‌آباد موجب تشدید برخورد با مجرمان و قانون‌گریزان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین بهمنی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان پارس‌آباد، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز شهرستان به مدت یک هفته اجرا شد که این طرح موجب تشدید برخورد با مجرمان و قانون‌گریزان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از این طرح، توسعه امنیت اجتماعی، افزایش احساس امنیت فردی و عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان بود.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: در این طرح با همکاری دستگاه قضایی شهرستان، ۵۹ دستگاه خودرو توقیف، ۱۳ سارق دستگیر و ۱۷ معتاد متجاحر جمع‌آوری شدند و ۱۰ فقره پرونده سرقت نیز کشف شد.

بهمنی با قدردانی از مشارکت خوب مردم با پلیس تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه جرم، ناهنجاری اجتماعی و موارد مشکوک، موضوع را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی گردد.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس آباد سارق معتاد ناجا پلیس جرم امنیت اجتماعی پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و سال نو، قم را شهری متمایز و متعلق به جامعه تشیع دانست و اظهار کرد: قم مرکزیت علمی و دینی جهان تشیع است. بیش از ۸۰ هزار طلبه در حال فراگیری علوم دینی در سطوح مختلف هستند.

مرجع تقلید شیعیان، موقعیت قم را حساس برشمرد و افزود: دشمنان تلاش دارند با آلوده کردن جوانان قمی به مواد مخدر و دیگر مفاسد اخلاقی، چهره قم را تخریب کنند که این وظیفه شما را مضاعف می کند، چرا که ضربه به قم، ضربه به عالم تشیع است.

وی بر آمادگی حوزه علمیه برای همکاری با نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه می تواند در زمینه های مختلف بخصوص در مسئله حجاب با نیروی انتظامی همکاری نماید.

آیت الله مکارم شیرازی با خطیر دانستن وظایف نیروی انتظامی، اظهار کرد: پلیس از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان است و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

این مرجع تقلید، حفظ حجاب را واجب دانست و افزود: از سوی دیگر هم نباید این عمل با خشونت همراه شود، چرا که بهانه ای برای دشمنان و معاندان می گردد.

وی با اشاره به شب های قدر و شهادت امیرمؤمنان علی علیه السلام تصریح کردند: باید احترام این ایام رعایت گردد.

کد خبر 6063936

دیگر خبرها

  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • روزه‌خواران برای فرمایشات شما تره خرد نمی‌کنند | پلیس با آنها برخورد کند | چه پاسخی در پیشگاه خدا دارید؟
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم
  • فعال سیاسی اصولگرا: روزه‌خواری در کشور عادی شده/ پلیس با روزه‌خواران برخورد قانونی کند
  • کشف ۱۰ کیلو تریاک در ایست و بازرسی رودبار