Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوت چهار نفر و بیماری بیش از ۳۰۰ نفر از نیروهای یک کارگاه تولیدی لباس در لس آنجلس بر اثر شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی این کارگاه در مرکز شهر لس آنجلس شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اداره بهداشت شهر لس آنجلس طی بیاینه ای اعلام کرد تعطیلی این مرکزی تولیدی پس از تحقیقات درباره مرگ چهار نفر از کارگران بر اثر ابتلای به ویروس کرونا صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، این مرکز تولیدی پوشاک با نام «لس آنجلس آپرال» در ماه ژوئن سه فوتی و در جولای یک مورد فوتی بر اثر شیوع ویروس کرونا داشته است.

اداره بهداشت لس انجلس با ابراز تاسف از فوت این چهار کارگر، تاکید کرده است، «شرکت ها و مالکان مسئولیت اجتماعی، اخلاقی و حقوقی نسبت به نیروها و خانواده های آنها برای ایجاد یک محیط کاری امن دارند.»

به گزارش سی ان ان، شرکت تولیدی «لس آنجلس آپرال» پیش از این در تاریخ 27 ژوئن به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی تعطیل شده بود.

سی ان ان گزارش داد: مرگ صدها نفر در زندان‌های آمریکا بر اثر ابتلا به کروناسی ان ان: هیچ چشم اندازی برای برون رفت آمریکا از باتلاق کرونا وجود نداردادامه اعتراضات در آمریکا/ فرماندار ایالت یوتا حالت فوق العاده اعلام کردآخرین آمار جهانی کرونا/ رکوردشکنی آمریکا با 71000 مبتلا در 24 ساعت گذشته + جدول

انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور آمریکا ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور آمریکا ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا ویروس کرونا لس آنجلس بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل فروش پوشاک تولید داخل را در بازار کشور برطرف کنید

یک فعال حوزه پوشاک با تأکید بر اینکه در حال حاضر دولت درک صحیحی از تولید داخلی ندارد، گفت: دولت باید در سطح عرضه مشکل فروش کالای ایرانی را برطرف کند ، هر زمان که که فروش کالا در صنعت پوشاک مشکلی نداشت این صنعت با رشد روبه رو شده است . - اخبار اقتصادی -

مجید افتخاری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در طول سال های اخیر مهم ترین دغدغه کشور را در پیام نوروزی مطرح کرده اند، گفت: شعار سال نباید صرف موضوعات تبلیغاتی شود و باید برنامه ریزی لازم برای تحقق آن از سوی دولت اقدام کارآمد صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر دولت درک صحیحی از تولید داخلی ندارد، افزود: تولید یکی از حلقه های مهم زنجیره صنعت پوشاک است اما نکته مهم اینجاست وقتی محصولی تولید شود و امکان فروش نداشته باشد خروجی مثبتی برای صنعت پوشاک ایجاد نخواهد کرد.

این عضو هیات‌مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران تصریح کرد: دولت باید در سطح عرضه مشکل فروش کالای ایرانی را برطرف کند ، هر زمان که که فروش کالا در صنعت پوشاک مشکلی نداشت این صنعت با رشد روبه رو شده است اما امروز با این حجم از قاچاق، کالاهای ایرانی در سطح بازار با مشکل فروش مواجهه است.

وی با اعلام اینکه دولت باید برخورد جدی را با قاچاق پوشاک انجام دهد، گفت: اگر می خواهیم به جهش تولید دست پیدا کنیم باید علاوه بر رفع مشکلات بازار داخلی به فکر توسعه صادرات هم باشیم. مقایسه شرایط ما با تولیدکنندگان چینی و ترک بسیار معنا دار است علاوه بر محدودیت های بانکی تولیدکننده داخلی از مشوق صادراتی هم برخوردار نیست که همین امر فعالیت در بازارهای صادراتی را مشکل می کند.

افتخاری اضافه کرد: تصمیم های خلق الساعه و بدون کارشناسی چالش جدی تولیدکننده داخلی است نمی توان بازار صادراتی معطل تصمیم های غیرکارشناسی و مشکلات تولید در داخل کشور کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک کشته و چهار زخمی در محور شاهین شهر_علویجه
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • توافق اولیه اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • افزایش روزانه چهار رام قطار نوروزی در مسیر مشهد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • مشکل فروش پوشاک تولید داخل را در بازار کشور برطرف کنید
  • ۲۸۰ نوزاد در سال ۱۴۰۳ به قم متولد شدند