Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@06:10:43 GMT

دزد موتورها در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۷۴۶

دزد موتورها در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعداله گزافی" رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت : ساعت 16 دوشنبه 16 تیرماه واحد گشت مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان "دماوند" به راکب یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی دارای مظنون شدند که پس از استعلام از مرکز پیام مشخص شد موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در 11 تیرماه از کلانتری 115 رازی دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: راکب موتورسیکلت مسروقه به محض مشاهده خودروی پلیس با افزایش سرعت از محل فرار و واحد گشت با هماهنگی مرکز پیام و با استفاده از کلیه علائم هشداردهنده نظیر آژیر ، چراغ گردان و بلندگو دستور توقف موتورسیکلت را صادر کرد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه موتورسوار بدون توجه به اخطارهای پلیسی همچنان به فرار خود ادامه می داد، ابراز داشت: موتورسوار با حرکات مخاطره آمیز در طول مسیر به چند خودروی در حال حرکت خسارت وارد و سپس وارد بزرگراه امام علی (ع) به سمت شمال حرکت و مجدداً به صورت خلاف جهت وارد خیابان دماوند شد.

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه واحد گشت موتورسوار ضربت سرکلانتری به واحد گشت پلیس آگاهی ملحق می شود، افزود : در عملیات پلیسی پژمان 23ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا حوادث سرقت فرار پلیس اخبار حوادث رئیس سارق حرفه ای موتور سیکلت تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد فیلم عکس کرونا اخبار تهران تهران حوادث تهران ویدئو فضای مجازی ویدیو ایران واحد گشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند