Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست سراسری روسای پارک های علم و فناوری، با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از روسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در آیین افتتاحیه این نشست دکترکشمیری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی امورفناوری، دکترخیاطیان، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی؛ دکتر رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت عتف؛ دکتر برومند مشاور وزیر عتف به ایراد سخنرانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکترکشمیری، جوانگرایی در پارک‌های علم و فناوری را از افتخارات این حوزه دانست و گفت: مسئولان پارک ها باید رهبری را جایگزین مدیریت نمایند و در رهبری سازمان، اصولی انسانی را سرلوحه امور قرار دهند.
دکتر خیاطیان، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی ضمن خیر مقدم، با اشاره به اهمیت و جایگاه پارک های علم و فناوری گفت: عملکرد پارک‌های علم و فناوری در بحران کرونا نشان از سیاستگذاری خوب در طی سال های گذشته دارد. برای ارتقای جایگاه و بهبود عملکرد پارک ها، نیاز به همفکری و تشریک مساعی داریم.
دکتررحیمی، پارک های علم و فناوری را امکان ملی دانست و گفت: باید به بهترین شکل از این امکان ملی بهره جست. با تقویت پیوند بین تکنولوژی و دانشگاه‌ها و ایجاد هسته‌های علمی، جهش‌های بزرگی رخ خواهد داد.
همچنین در بخشی از نشست سراسری روسای پارک های علم و فناوری از فعالیت‌ها و خدمات دکتربرومند معاون سابق پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای الواح و هدایایی قدردانی شد.
گفتنی است ارائه دستاوردها و معرفی شرکت‌های گروه زیرمجموعه صنعتی و معدنی زرین، معرفی برنامه‌های توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی و معرفی برنامه‌های انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران از مهم‌ترین بخش‌های این نشست یک روزه بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نشست پارک علم و فناوری روسای پارک های علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد.

این نشست با حضور محمدمهدی جوکار رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه آزاد اسلامی، محمدجواد فرهنگ مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و جمعی از رؤسای دانشکده‌ها، مدیران بین‌الملل و مسئولان آموزش زبان فارسی واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور با هدف تبیین دستورالعمل ابلاغ شده جدید مرکز آموزش زبان فارسی، راهبری امور آموزشی و هم‌اندیشی پیرامون برنامه‌های آینده مرکز در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • ماجرای ورود پارک علوم و فناوری به فیلمنامه‌نویسی