Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید امین موسوی پور رئیس کلانتری 169 مشیریه گفت: در پی افزایش پرونده های سرقت موتور سیکلت در محدوده استحفاظی کلانتری تیمی از ماموران برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند و گشت های پلیسی به صورت ویژه در محل های سرقت شروع به گشت زنی کردند.

وی افزود: تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران در خیابان پامچال 2 جوان موتور سوار را که پلاک موتورشان مخدوش بود مشاهده کردند و دستور ایست برای متهمان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 169 مشیریه ادامه داد: راکب موتورسیکلت بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشت و ماموران با در خواست تیم پشتیبانی به تعقیب متهمان پرداختند تا اینکه 2 جوان موتور سوار در طرح مهار پلیس دستگیر شدند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: 2 جوان 28 و 42 ساله که دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت موتور سیکلت، سرقت از منزل و سرقت لوازم داخل خودرو هستند و 7 بار به زندان رفتند پس از دستگیری به سرقت 3 موتور سیکلت اعتراف کردند و 2 موتور سرقتی نیز ار مخفیگاه آنها کشف شد.

سرهنگ موسوی پور گفت: 3 شاکی پرونده نیز شناسایی شدند و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا حوادث سرقت پلیس فرار منزل زندان اخبار حوادث محاصره پلیس دستگیر سارق حرفه ای موتور سیکلت تعقیب و گریز پلیسی فیلم عکس کرونا اخبار تهران تهران حوادث تهران ویدئو فضای مجازی ویدیو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ آدینه لو گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر داخل خودرو و انجام تحقیقات میدانی در این خصوص هویت ۲ نفر سارق حرفه‌ای برای کارآگاهان محرز شد.

وی افزود: با شناسایی این ۲ سارق حرفه‌ای هماهنگی قضایی و مراتب دستگیری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ سارق را در محل اختفاء خود دستگیر کردند که در تحقیقات پلیسی به انجام پنج فقره سرقت محتویات خودرو و سه فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: با دستگیری این ۲ نفر یک نفر مالخر نیز دستگیر و تحویل مقم قضایی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • پایان کار سارق کابل و تجهیزات برق در زابل
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان