Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@21:57:54 GMT

شاهین را قبل از سقوط دریابید

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۸۵۹

شاهین را قبل از سقوط دریابید

ایران اکونومیست- تیم فوتبال شاهین بار دیگر شکست خورد تا همچنان در قعر جدول رده‌بندی باقی بماند و یک قدم به سقوط نزدیک‌تر شود.

از هفته یازدهم بود که هدایت شاهین به عهده میشو کریستوویچ گذاشته شد. سرمربی کروات در چهار بازی ابتدایی به چهار تساوی دست پیدا کرد. در حالی که در ۱۰ بازی قبلی ۲ سرمربی قبل از او تنها ۲ امتیاز کسب کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میشو در ادامه مقابل استقلال و سپاهان ۲ شکست تلخ را تجربه کرد و در یک چهارم نهایی جام حذفی نیز حذف شد اما این آغاز اوج‌گیری آنها بود. شاهین در هفته هفدهم شهرخودرو را متوقف کرد. آنها در هفته هجدهم به اولین برد خود در این فصل دست پیدا کردند و سپس به ۲ پیروزی دیگر نیز دست پیدا کردند تا از پایین جدول جدا شوند. آخرین بازی پیش از تعطیلی مسابقات با باخت یک بر صفر تیم بوشهری همراه شد اما همه امیدوار شده بودند و می‌دانستند که میشو می‌تواند شاهین را در لیگ برتر نگه دارد.

مسابقات بعد از حدود چهار ماه مجددا شروع شد اما سرمربی کروات و محبوب شاهین برنگشت. او نتوانست موافقت خانواده‌اش را بگیرد و دوباره شاهین بدون سرمربی شد. مهرداد کریمیان در ابتدای فصل دستیار ویسی بود و سپس چند هفته سرمربی شد و بعد مجددا دستیار میشو شد و در یک روند سینوس‌وار برای دومین بار هدایت تیم را به عهده گرفت. کریمیان در هفت بازی پنج شکست و ۲ تساوی داشته و حالا با این روند باید دید می‌تواند تیم را در لیگ برتر نگه دارد یا خیر.

شاهین در حال حاضر ۱۷ امتیازی است. دیدار امشب(شنبه) پیکان و گل‌گهر برای این تیم نیز بسیار اهمیت دارد چرا که این ۲ تیم با اختلاف یک و ۲ امتیازی بالای سرش قرار دارند. نماینده بوشهر برای سومین بار در این فصل پنج گل دریافت کرد تا دوباره بدترین خط دفاع لیگ را مال خود کند. مگر اینکه پیکان در بازی برابر گل‌گهر بیش از سه گل دریافت کند.

نماینده دوست داشتنی بوشهر بعد از سال‌ها دوباره در این فصل لیگ برتری شد و خیلی حیف است اگر در اولین فصل حضور مجدد بازهم سقوط کند. شاهین به راحتی اوج نگرفت که به راحتی دوباره سقوط کند. پس چه بهتر که مدیران این باشگاه هرچه سریع‌تر نسبت به عملکرد این تیم اقدام کنند.

 

 ایرنا  

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

به نقل از تسنیم سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898593

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری