Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@17:23:43 GMT

بازی‌های ساحلی آسیا به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۸۷۰

بازی‌های ساحلی آسیا به تعویق افتاد

شورای المپیک آسیا به دنبال تنظیم یک تاریخ جدید برای برگزاری ششمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا است.

به گزارش رویترز، پس از آنکه چین به عنوان میزبان بازی‌های ساحلی آسیا در سال 2020 به دنبال بحران کرونا در این کشور و دیگر کشورهای قاره کهن تصمیم به لغو میزبانی همه رویدادهای بین‌المللی در سال جاری میلادی گرفت، شورای المپیک آسیا نیز اعلام کرد که به دنبال تاریخ جدیدی برای برگزاری این بازی‌ها به میزبانی شهر «سانیا» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی‌ها قرار بود از 8 تا 15 آذر ماه سال جاری و در 19 رشته ورزشی برگزار شود.

OCA (شورای المپیک آسیا) در همین باره اعلام کرد که در حال مذاکره با سازمان‌دهندگان بازی‌های ساحلی و کمیته المپیک چین به منظور تعیین زمان دوباره برای برگزاری این رویداد است.

در بیانیه OCA آمده است:

سه طرف به طور روزمره وضعیت را زیر نظر دارند و با یکدیگر همکاری می‌کنند تا در صورت لزوم تاریخ جدیدی را تنظیم کنند. پس از تصمیم‌گیری نهایی، OCA به طور مشترک با کمیته المپیک چین و کمیته برگزاری بازی‌های ساحلی آسیا در سانیا، تاریخ جدید مربوط به زمان برگزاری ششمین دوره این رویداد را اعلام خواهند کرد./ تسنیم

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بازی های ساحلی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • المپیک شگفتی‌ها
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا