Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری مجرمی که با خودرو شخصی تحت پوشش مامور با تهدید از نوجوانان اخاذی و سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: شهروندانی که بدین گونه مورد اخاذی قرار گرفته اند به پایگاه ششم مراجعه کنند. تاریخ انتشار: 15:43 - 21 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۵۹۰

خبرگزاری میزان -  سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: برابر اخبار و اطلاعات بدست آمده از سطح حوزه استحفاظی پایگاه ششم، کارآگاهان این پایگاه مطلع شدند فردی به نام خسرو ۳۰ ساله تحت عنوان مامور انتظلامی و با یک دستگاه خودرو دنا که مجهز به چراغ گردان و ال‌ای دی می‌باشد در سطح حوزه جنوب شرق تهران پرسه زنی و با تهدید و ارعاب با سلاح کمری، نوجوانان ۱۴-۱۵ را سوار بر خودرو کرده و از آنان اخاذی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت، توضیح داد: یکی از شاکیان اظهار داشت، متهم که مدعی بوده مامور انتظامی است، با یک دستگاه خودرو دنا که مجهز به ال‌ای دی با شیشه کاملا دودی و آژیر پلیس به وی مراجعه و اظهار کرده است که در پارک مشروب و مواد مصرف کرده ام و من را سوار خودرواش کرد و با تهدید سلاح گرم و دستبندی که همراه داشت از من امضا و اثر انگشت گرفته است.

وی گفت: شاکی دوم نیز در اظهارات مشابهی عنوان داشت، متهم خود را مامور معرفی کرده و اقدام به تهدید و سوءاستفاده از نوجوانان می‌کند و قصد اخاذی از من را نیز داشت. افراد دیگری هم هستند که از آن‌ها اخاذی کرده ولی از ترس حاضر به شکایت نیستند. در ادامه تحقیقات با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد خسرو در ساعات پایانی شب در پارک‌های منطقه کیان شهر پرسه زنی می‌کند. تیم مجربی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی پس از تعقیب و مراقبت موفق شدند متهم را در ساعت ۰۰۱۵ بامداد هجدهم تیرماه در یک عملیات پلیسی در داخل خودرو دنا خاکستری رنگ دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: نظر پلیس راهور درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو متهم یک دستگاه آژیر پلیسی پخش صدا یک عدد دستبند، سه قوطی گاز اشک آور، یک دستگاه شوکر، یک دستگاه ال‌ای دی پلیسی نصب شده روی خودرو و تعداد شش برگ حکم ماموریت ارگان‌های نظامی و انتظامی با نام‌های و یک برگ حکم ماموریت ناجا و تعداد دو برگ در خواست استفاده از خط ویژه بدون مهر امضا و تعداد شش عدد کارت‌های شناسایی ارگان‌های دولتی و انواع کارت‌های شناسایی و تعداد هفت برگ چک به مبلغ ۵۷۰ میلیون ریال، سه دستگاه گوشی سامسونگ j۷ و اپل ۶ وسامسونگ ساده با سیم کارت مربوطه کشف شد.

رییس پایگاه ششم با اشاره به اینکه متهم مدعی بود مجوز تجهیزات دفاعی دارد و شاکیان با وی خصومت شخصی دارند و اظهارات انان را قبول ندارم، گفت: متهم با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم قرار دارد و شهروندانی که به این شیوه از آن‌ها اخاذی و سرقت شده می‌توانند به منظور طرح شکایت و شناسایی متهم به پایگاه ششم مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس ناجا پایگاه ششم پلیس آگاهی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم

آفتاب‌‌نیوز :

 سردار وحید مجید به تشریح اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت آزمون‌های کنکور سراسری نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ پرداخت و اظهار داشت: با توجه به حساسیت مربوط به ایام کنکور و پیرو مجموعه اقدامات سال گذشته، از ابتدای سال جاری پلیس فتا فراجا ضمن هدایت و نظارت عملیاتی کلیه رده‌های پلیس سایبری در سراسر کشور در زمینه ارتقاء امنیت آزمون‌های کنکور سراسر نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کرده است.

این مقام ارشد سایبری ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و رصد‌های تخصصی بالغ بر ۳۰۰ نشانگاه مجرمانه مورد شناسایی قرار گرفته است که از این تعداد ۸۰ مورد موضوع تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان اصلی این صفحات، کانال و اکانت که مدعی فروش و واگذاری سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با قبولی تضمینی در کنکور و آزمون و یا واگذاری ادوات تقلب افزار بوده اند دستگیر و به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی پرونده شان معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم جهت شناسایی سایر مرتکبان و مجرمان در این رابطه در حال اجرا می‌باشد، افزود: برابر رصد‌های صورت گرفته و تحلیل روش‌های کلاهبرداری افراد مذکور مشخص شده است دریافت رمز ارز و مسکوکات طلا و سکه نیز یکی از روش‌های دریافت وجوهات از سوی مجرمان بوده است.

رییس پلیس فتا فراجا خبر داد: تا کنون در این رابطه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال معادل رمز ارز و تعداد ۵۰ قطعه انواع سکه طلا از این افراد کلاهبردار، کشف و ضبط شده است.

سردار مجید با اشاره صریح به این موضوع که تا کنون هیچ گونه نمونه سوال از متهمان و مجرمان مرتبط با کنکور سراسری کشف نگردیده است؛ یکی از شگرد‌های این افراد را واگذاری نمونه سوالات ادوار گذشته عنوان نمود.

رییس پلیس سایبری کشور خاطر نشان کرد: این افراد کلاهبردار در بسیاری از موارد پس از دریافت وجوهات از پاسخگویی به متقاضیان و مالباختگان امتناع نموده اند لذا هموطنان گرامی ضمن حفظ هوشیاری به هیچ عنوان فریب این افراد را نخورند.

این مقام مسئول گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک؛ افراد می‌توانند بلافاصله با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا در سراسر کشور تماس بگیرند و از خدمات انتظامی و تخصصی این پلیس بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند