Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان بازی های آسیایی ۲۰۱۰ به عنوان رییس هیات قایقراتی استان کردستان انتخاب شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون قایقرانی، مجمع انتخابات هیات قایقرانی کردستان  برگزار شد و در پایان این انتخابات شاهو ناصری  نایب قهرمان بازیهای آسیایی گوانگژو و قهرمان قایقرانی برای مدت ۴ سال رئیس هیات قایقرانی استان کردستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع با حضور ۱۶ عضو برگزار شد، شاهو ناصری ۹ رای بدست آورد و سهیل فضل وزیری نیز ۷ رای کسب کرد.

رضا صابونچی دبیر فدراسیون ضمن اشاره به اینکه تعداد ورزشکاران این رشته باید افزایش پیدا کند، اظهارداشت: هیات های استانی باید تمام توان خود را برای توسعه این رشته به کار بگیرند. کمیت در قایقرانی باید زیاد شود در غیر این صورت کیفیت در این رشته ارتقا نمی یابد. کردستان مهد قایقرانی است و باید استعدادهای این دیار شکوفا شود.

دبیر فدراسیون قایقرانی ذکر کرد: آموزش و پرورش از ظرفیت های خوبی برای رشد و توسعه هر رشته است پس باید رئیس هیات تعامل خوبی با این دستگاه اجرایی برقرار کند. ظرفیت ها در استان کردستان برای قهرمانی زیاد است و باید از تمام آنها استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قايقراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره شطرنج رده‌های سنی مختلف بانوان کشور برگزار شد که زهرا پروین در رده سنی زیر ۱۸ سال با کسب چهار پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست و کسب پنج امتیاز از هفت بازی و پوئن شکنی نسبت به زهرا قربانی از آذربایجان شرقی بر سکوی دوم ایستاد و مدال نقره را تصاحب کرد.

همچنین در این رده سنی ستایش کریمی از تهران با ۵/۵ و و زهرا قربانی از آذربایجان شرقی با پنج امتیاز مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.

۲۴۴ شطرنج باز برگزار کننده مسابقات رده سنی زیر ۸ سال تا ۱۸ سال جشنواره قهرمانی کشور بودند.

کد خبر 6083797

دیگر خبرها

  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • فدراسیون تنیس روی میز شهرستان‌ها را در خرید تجهیزات کمک می‌کند
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند