Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوجهر کرمی روز شنبه در جلسه اعضای ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، مسدود کردن تمامی مسیرهای منتهی به بلوار ارم و مکان های شلوغ، ممنوعیت حضور افراد را در همه پارک ها و شهربازی ها به طور موقت خواستار شد.

وی بیان کرد: ممنوعیت حضور بانوان باردار و افراد دارای بیماری زمینه ای در ادارات، بانک ها، کارخانه ها و همه مکان های دارای ارباب رجوع مستقیم نیز باید تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: چنانچه افرادی دارای تماس نزدیک با بیمار بودند باید مسوول وی اجازه استراحت ۲ هفته ای به او بدهد همچنین از هر گونه تجمع بیش از ۲۰ نفر در بخش دولتی و خصوصی جلوگیری کرد.

کرمی تشدید غربالگری روزانه، کنترل و رعایت حفاظت فردی در کارخانه ها و واحدهای تولیدی به عنوان قلب اقتصادی، برگزاری غیرحضوری آزمون ها و جلسات در فضاهای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را مورد تاکید قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه باید هر گونه آزمون و دوره های آموزشی حضوری و مراسم های افتتاحیه لغو شود گفت: همچنین باید محدود کردن ساعات کار مجتمع های تجاری برای امورات واجب به مدت سه ساعت در روز از ۱۵ تا ۱۸ به جز مراکز عرضه مواد غذایی اجرایی شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تعطیلی آرایشگاه زنانه، مراکز پیشخوان دولت، تعطیلی گیم نت ها و کافی نت ها، تعطیلی شهر خودرو، بازار روزها، کافی شاپ ها، افزایش مراکز عرضه و توزیع ماسک، تعطیلی تمامی سالن های ورزشی بانوان و آقایان، زبان سراها و آموزشگاه ها را خواستار شد.

کرمی اظهار داشت: از ۱۷ خرداد بعد از موفقیت در کاهش مبتلایان به کرونا، دوباره شاهد روند افزایشی مبتلایان به کرونا بودیم به گونه ای که از اواخر خرداد تا کنون شاهد افزایش بار مراجعان به بیمارستان بوده ایم.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته ۶۲ درصد مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند که این آمار در دفاتر پیشخوان دولت ۲۹ و دفاتر پلیس + ۱۰ با ۳۰ درصد کمترین میزان است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری همدان نیز گفت: مرکز شماره گذاری خودرو پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از وضعیت خوبی برخوردار نیست بلکه باید ثبت نام ها به صورت الکترونیکی شود در غیر اینصورت این اماکن به کانون آلودگی تبدیل می شود.

محمد علی محمدی افزود: برخی افراد به صورت خانوادگی و تعدادی هم از سایر استان ها در این مرکز حضور می یابند بنابراین نباید اجازه دهیم این مرکز به کانونی برای آلودگی به ویروس کرونا تبدیل شود.

وی درباره براگزاری مراسم ها نیز گفت: طبق بررسی های صورت گرفته مراسمکم های عروسی در تالارها برگزار نمی شود بلکه باغ های خصوصی محلی برای برگزاری این مراسم ها شده است.

بگفته سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و  شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسیده است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان ویروس کرونا همدان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا توقیری صبح امروز بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان قانونا وظیفه نظارتی دارد و اختیارات و امکانات لازم برای تصفیه آب را ندارد و اقدام اخیر معاونت تحقیقات و فناوری و اساتید دانشگاه در این خصوص صرفاً در راستای ایفای رسالت مسئولیت اجتماعی و در قالب یک کار تحقیقاتی جهت کمک به حل مشکل توسط تیم تحقیقاتی اساتید و دانشجویان نخبه بوده و خبر برطرف شدن طعم و بوی آب همدان تا ١٠ روز آینده، قولی و وعده‌ای بوده که توسط مسئولان آب آبفا و آب منطقه‌ای به این دانشگاه اعلام شده که متأسفانه در خبر خبرگزاری تسنیم به این موضوع اشاره نشده و ما امیدواریم طعم و بوی آب همدان که موجب ناراحتی و نارضایتی شهروندان شده است به زودی و در مدت زمان اعلام شده، مرتفع شود.

گفتنی است؛ دغدغه‌مندی معاونت تحقیقات و فناوری و اساتید دانشگاه در خصوص بررسی علت طعم و بوی آب اقدام شایسته‌ای است که جای تقدیر دارد و لازم به ذکر است مسؤلیت تصفیه خانه شهرک بهشتی با شرکت آبفا و مسؤلیت تصفیه خانه شیخی جان بر عهده شرکت آب منطقه‌ای است.

کد خبر 6082374

دیگر خبرها

  • تکمیل بیمارستان «عطار» نیشابور نیازمند ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود