Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:22:37 GMT

افزایش 20 میلیاردی بودجه ذوب آهن در لیگ بیستم!

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۰۰۴

افزایش 20 میلیاردی بودجه ذوب آهن در لیگ بیستم!

پس از جلسه ای که میان اعضای مجمع ذوب آهن برگزار شد، بودجه 45 میلیارد تومانی برای سال آینده سبزپوشان اصفهانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، مجمع سالیانه شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان پنج شنبه گذشته برگزار گردید در این جلسه، مسائل کلان شرکت سهامی ذوب آهن مورد بررسی قرار گرفت. 


همچنین در بخشی از این جلسه، میزان کمک‌های مالی شرکت سهامی ذوب آهن به باشگاه فرهنگی ورزشی با افزایش روبرو شد و به عدد ۴۵۰ میلیارد ریال در سال افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن تایید مطلب فوق به "ورزش سه" گفت: بخش اعظمی از بودجه سالانه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان از طریق شرکت سهامی ذوب آهن تامین می گرد. خوشبختانه با درایت مدیر عامل محترم، اعضای محترم هیئت مدیره و سهامداران این شرکت روز پنجشنبه مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال جهت کمک به باشگاه مورد تصویب قرار گرفت.


او سپس در مورد برخی حاشیه ها ادامه داد: بر خلاف اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبلغ پیشنهادی به مجمع پانصد میلیارد ریال بوده که مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال آن مورد تصویب قرار گرفت.


محمدی با اشاره به اینکه این 45 میلیارد تومان تنها بودجه باشگاه نخواهد بود، توضیح داد: البته در کنار موارد فوق باشگاه از درآمدهای دیگری نیز برخوردار است. اما هر ساله عمده بودجه باشگاه از این طریق تامین می گردد. سال گذشته مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال در مجمع تعیین و مصوب گردیده بود و امسال با یک جهش بسیار خوب به عدد ۴۵۰ میلیارد ریال رسیده است که جا دارد از مدیر عامل محترم کارخانه اعضای محترم هیئت مدیره و همه سهامداران عزیز که همواره یار یاور حامی اصلی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان بوده اند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.


گفتنی است در شرایطی این افزایش بودجه اعلام می شود که یزدی زاده در یکی از آخرین مصاحبه های خود تاکید کرده بود که بودجه باشگاه برای سال آینده 15 میلیارد کاهش خواهد داشت ولی به نظر می رسد جلساتی که برگزار شده، جمع بندی دیگری به همراه داشته و 20 میلیارد بر بودجه باشگاه افزوده شده است.

ذوب آهن اصفهان جواد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان جواد محمدی شرکت سهامی ذوب آهن ۴۵۰ میلیارد ریال ذوب آهن اصفهان بودجه باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب میان ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: با تلاش عوامل اداری و اجرایی منطقه و در نظر گرفتن ضوابط تشویقی در صدور مجوز خصوصاً املاک قولنامه‌ای، درآمد منطقه در سال گذشته تحقق ۱۲۵ درصدی داشته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب بین ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک پروژه‌های تعریف شده برای اجرا در سال جاری را ساماندهی کمربندی حد فاصل پل سنجان تا میدان بسیج شامل عملیات جدول گذاری و پیاده رو سازی به طول ۳/۵ کیلومتر، ساماندهی بلوار شهید کاظمی کرهرودی به طول ۲/۵ کیلومتر، دیوار ساحلی محله دروازه کرهرود، دیوار ساحلی خیابان طالقانی و سایر پروژه‌های محله محور عنوان کرد.

رضایی با اشاره به موفقیت حاصل شده در اسفند ۱۴۰۲ در خصوص آزادسازی زمین خواری در محله تخت سادات کرهرود، گفت: در سال ۱۴۰۳ تمام زمین‌های متعلق به شهر به مردم باز خواهد گشت.

کد خبر 747879

دیگر خبرها

  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه