Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:47:40 GMT

سنجش سلامت نوآموزان گیلانی در ۳۰ پایگاه سلامت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۰۰۹

سنجش سلامت نوآموزان گیلانی در ۳۰ پایگاه سلامت

رحمتی از اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان از امروز(۲۱ تیر) در ۳۰ پایگاه سلامت سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد رحمتی» امروز (شنبه،۲۱ تیر) در مراسم افتتاحیه پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان در مدرسه شاهد امام علی(ع) علی آباد رشت گفت: طرح سنجش سلامت و آمادگی جسمانی تحصیلی کلاس اولی‌‌ها از امروز تا ۱۵ شهریور با رعایت پروتکل‌هیا بهداشتی در سراسر استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه امسال ۳۰ پایگاه سنجش شلامت نوآموزان در سراسر استان دایر شده است افزود: این طرح شامل متولدین نیمه دوم ۹۲ و نیمه اول ۹۳ است که ارائه تأییدیه سنجش و فرم خلاصه معاینه‌ها و ارزیابی سلامت نوآموز به مدرسه ملاک ثبت‌نام نهایی این نوآموزان است.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته افزون بر ۳۱ هزار نوآموز در طرح سنجش سلامت شرکت کردند تصریح کرد: در قالب این طرح نوآموزان در مرحله اول به‌لحاظ بینایی، شنوایی، گفتاری، قد و وزن، دهان و دندان و اختلالات جسمی و حرکتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت عدم وجود مشکل می‌توانند اقدام به ثبت نام آنها در مدارس عادی کنند.

 

رحمتی با بیان اینکه دانش‌آموزان دارای مشکل به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده می‌شوند تصریح کرد: این دانش‌آموزان پس از بررسی‌های تخصصی متناسب با نوع مشکل در مدارس عادی یا استثنایی ثبت‌نام می‌شوند.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوآموزان پیش دبستانی سنجش سلامت دانش آموزان گیلانی سنجش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این دستگاه  با هدف دریافت پلاکت خون و نگهداری و هدیه  به بیماران سرطانی، بیماران  پیوند عضو و مغز استخوان، عمل باز قلب و مبتلایان به ایدز کارکرد دارد.

این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم  شمال آذربایجان غربی در پایگاه انتقال خون خوی  را اه اندازی شد.

برای خرید و نصب این دستگاه بیش از ۶۰  میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همزمان با رونمایی از این دستگاه فرماندار و جمعی از مسئولان حوزه سلامت شهرستان خوی مقداری از خون خود را به مناسبت هفته سلامت برای نیازمندان به خون اهدا کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه