Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:59:37 GMT

بازگشت آقای گل آسیا به مستطیل سبز

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۰۵۲

بازگشت آقای گل آسیا به مستطیل سبز

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از استاد الدوحه، "بغداد بونجاح" ستاره تیم فوتبال السد قطر چند وقت گذشته از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت و مدت طولانی از فوتبال دور ماند.

بغداد به تازگی در بازی دوستانه تیمش برابر "ام صلال" بازی کرد تا خیال ژاوی، سرمربی السد را بابت حضور در ترکیب تیمی راحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر بازیکن مصدوم السد، "حسن الهیدوس" است که بعد از بازی برابر سپاهان ایران دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد که او هم با انجام فیزیوتراپی مشکلی برای حضور در جمع شاگردان ژاوی ندارد.

پیش از این الاهلی مصر خواهان عقد قرارداد با بونجاح بود که این قرارداد نهایی نشد و این بازیکن الجزایری در السد ماندنی شد.

بیشتر بخوانید:

 بونجاح بالاتر از مسی برترین گلزن سال ۲۰۱۹ شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بغداد بونجاح ژاوی هرناندز تیم فوتبال السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور

تیم فوتبال نساجی پنج بازیکن خود را در بازی حساس برابر تراکتور در اختیار نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نساجی در حالی فردا برابر تراکتور قرار خواهد گرفت که پنج بازیکن این تیم نمی‌توانند سرخپوشان قائمشهری را در این بازی همراهی کنند.

براساس این گزارش، محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده و صابر حردانی محروم هستند و حق همراهی نساجی را ندارند، این در حالی است که محمود قائدرحمتی و سیداحسان حسینی هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.

گفتنی است، دیدار نساجی - تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • روماریو به مستطیل سبز برگشت!
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • امباپه خائن: دیگر کسی حسرت تو را نمی‌خورد
  • هیچکس از رفتن امباپه ناراحت نمی‌شود