Web Analytics Made Easy - Statcounter

مديرکل فرودگاه هاي آذربايجان غربي از تداوم اقدامات پيشگيرانه اين اداره کل در مقابله با اپيدمي کرونا ويروس و رعايت پروتکل هاي بهداشتي خبر داد.

«محمدعلی نائل قراملکی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: اقدامات پيشگيرانه اين اداره کل در مقابله با اپيدمي کرونا ويروس و رعايت پروتکل هاي بهداشتي تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مديرکل فرودگاه هاي آذربايجان غربي افزود: فرودگاه ارومیه از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای حفظ سلامت مسافران و کارکنان اقدامات متعددی در دستور کار قرار داده  و در این راستا اخیرا یک دستگاه دوربین حرارتی جدید برای تب سنجی دقیق و تسریع در پایش سلامت مسافران در ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه  نصب شده است.

وی افزود:در اجرای بخشنامه ها و دستوالعمل های ارسالی از سوی ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کارکنان، مراجعان و مسافران در تمام اماکن فرودگاهی از ماسک استفاده می کنند. همچنین کارکنان واحد اطلاعات پرواز به طور منظم و مداوم در خصوص رعایت دستورالعمل های جاری از جمله فواصل اجتماعی و استفاده از ماسک اطلاع رسانی می کنند.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی با اشاره به ضدعفونی بار ورودی به فرودگاه افزود: از دیگر اقدامات در حال انجام برای مقابله با کرونا می توان به اطلاع رسانی های محیطی از طریق مانیتورها و نمایشگرهای ترمینال، پورتال اطلاع رسانی فرودگاه ارومیه، نصب بنر و استند در ورودی ترمینال و اماکن فرودگاه، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و معرفی مسوول ترمینال فرودگاه ارومیه به عنوان ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن های ترمینال اشاره کرد.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با ویروس کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ارومیه آذربایجان غربی فرودگاه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت‌نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وب‌گاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • ۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم