Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:25:02 GMT

۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان قرچکی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۱۷۲

۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان قرچکی توزیع شد

محسن خرمی شریف روز شنبه در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان قرچکی گفت: شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد درون شهری و برون شهری افراد و نیز تعطیلی مدارس ، درآمد رانندگان تاکسی و سرویس مدارس را به شدت کاهش داد و بسیاری از این افراد با مشکلات زیادی مواجه شدند.
وی اظهار کرد: شهرداری قرچک در طول دوران شیوع ویروس کرونا نسبت به ضدعفونی معابر، اماکن عمومی و ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری اقدام کرد تا دغدغه مردم در ابتلا به این بیماری کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد : علاوه بر ضدعفونی معابر عمومی، شهرداری قرچک با کمک نیروهای جهادی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در چند مرحله اقدام کرد تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مؤمنانه محقق شود.
خرمی گفت: با توجه به این که مقابله با ویروس کرونا هنوز به اتمام نرسیده و از آسیب‌های این بیماری، کماکان برخی از اقشار جامعه صدمه می‌بینند، شهرداری قرچک ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان، رانندگان تاکسی و سرویس مدارس توزیع کرد.
وی اظهار کرد: هزینه این بسته ها از منابع مالی مدیریت شهری و با حمایت شورای شهر تأمین شده و تلاش می‌شود تا توزیع این بسته‌ها به طور مستمر ادامه پیدا می‌کند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت و درمان گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۷۳۹ نفر از آنها بستری شدند.
دکتر سیما سادات لاری با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر رسیده است، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسید.
وی با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۲۱۷ هزار و ۶۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود:  ۳۳۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت  همچنین گفت: تا کنون یک میلیون و ۹۴۷ هزار و ۱۱۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وی با اشاره به این که استانهای خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، هرمزگان و خراسان شمالی در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: استانهای تهران، البرز، لرستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویر احمد، زنجان، اصفهان، مازندران، گلستان و ایلام هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا قرچک همدلی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرچک همدلی ویروس کرونا قرچک همدلی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،‌معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیرخانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.
یوسف علوی با بیان اینکه همه زکات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، گفت: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوار‌های نیازمند پرداخت شده است.

وی با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده در استان گفت: تاکنون درفارس ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارتخوان مستقر در نانوایی‌های استان (نانینو) جمع‌آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان واریز شده است.

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول