Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری جزیره کیش به چین صحت ندارد، گفت: قرارداد 25 ساله با چین تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجلیل میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به قرارداد 25 ساله ایران و چین، گفت: هر چیزی که در این خصوص ارائه شود تا به تصویب مجلس شورای اسلامی نرسد هیچ‌گونه جایگاه اجرایی ندارد و به مردم این اطمینان را می‌دهیم که ابتدا باید در مجلس تصویب و سپس اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه واگذاری کیش یا مناطق دیگر به چین بر اساس طرح قرارداد 25 ساله اصلاً صحت ندارد، اضافه کرد: طبق بررسی‌ها و صحبت‌هایی که با دوستانمان در کمیسیون امنیت ملی داشتم هیچ‌گونه واگذاری رخ نخواهد داد و این سند راهبردی طرحی بوده که در سفر آقای لاریجانی ریاست وقت مجلس شورای اسلامی به چین در امورهای مختلف سیاسی و اقتصادی به‌صورت جامع و کامل نوشته شد.

وی با بیان اینکه این طرح همچنان در هیات دولت در حال بررسی است اضافه کرد: از اینکه امروز رادیوهای بیگانه و مخصوصاً آمریکا به‌شدت دلسوز جمهوری اسلامی و این قرارداد شده که ایران مستعمره خواهد شد، نشان‌دهنده این است که یک طرح موفقی است که می‌تواند تحریم‌ها را دور بزند.

میرمحمدی با تأکید بر اینکه مطمئناً طرح قرارداد 25 ساله ایران و چین بسیار موفق خواهد بود، اضافه کرد: بدون شک قراردادی نخواهیم بست که قسمتی از خاک ایران واگذار شود و همه این مسائل مطرح‌شده در این مورد کذب محض است. این طرح برنامه راهبردی است که در هیات دولت در حال بررسی و به‌محض اینکه بخواهد اجرایی شود باید تصویب مجلس شورای اسلامی را برای اجرایی شدن دریافت کند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قدر مسلم مجلس شورای اسلامی در این طرح اگر بخواهد حقی از جمهوری اسلامی ضایع شود، به‌طورقطع مانع آن خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قرارداد 25 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در درباره علت مطرح نشدن سوال نمایندگان از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: نماینده سوال کننده از طرح سوال انصراف داده‌اند. سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • (عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام عبرت بگیرد