Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا درجلسه هماهنگی فرماندهان یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش خاطرنشان کرد: بحمدلله بیماری کرونا در پادگان‌های نیروی زمینی ارتش تحت کنترل بوده وهیچگونه همه گیری در داخل پادگان‌های نزاجا نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرماندهان همچنان باید آمادگی کامل خود را برای مقابله با ویروس کرونا در فصل پائیز و ایمن سازی پادگان‌ها در این فصل را داشته باشند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا تاکید کرد: ارتش همواره مایه دلگرمی و پشتیبان ملت ایران در شرایط سخت و بحرانی است و همه فرماندهان باید این باور را حفظ و تقویت کنند.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو با اشاره به فضاسازی‌های دشمنان در فضای مجازی برای کشور گفت: ما باید هوشیاری لازم را برای مقابله با اقدامات فریبکارانه و ناجوانمردانه کشور‌ها و گروه‌های معاند در فضای مجازی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در آئین تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران از مدتها قبل انتقام خود را از رژیم صهیونیستی گرفته بود اما با عملیات وعده صادق، صهیونیستها و حامیان آنها را سرجای خود نشاند.

سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد هم عملیات وعده صادق را نتیجه انسجام نیروهای مسلح، امنیتی، لشکری و کشوری دانست و گفت: پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران از این عملیات، بازتاب جهانی و پیامی روشن به دشمنان داشت که هنوز با توان کامل نیروهای مسلح مواجه نشده اند.

دراین آیین، ضمن اعلام آمادگی و اتحاد نیروهای مسلح درمقابل دشمنان، از جانشین قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا و فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد با اهدای لوح تجلیل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • کاشت نهال در پادگان دژ خرمشهر
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری
  • ۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست
  • نشست خبری فرمانده نزاجا به مناسبت روز ارتش
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند